۴۸ واحد مسکن مددجویان بهزیستی در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود
کد خبر: 3730597
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
همزمان با هفته بهزیستی؛

۴۸ واحد مسکن مددجویان بهزیستی در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود

گروه اجتماعی - معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی از افتتاح ۴۸ واحد مسکن مددجویان بهزیستی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۵ واحد در ارومیه افتتاح خواهد شد.

افتتاح 48 واحد مسکن مددجویان بهزیستی در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیامک نبی‌زاده، معاون اشتغال و مشارکت های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته بهزیستی با اشاره به اینکه یک واحد مسکن مددجویان بهزیستی به صورت نمادین در ارومیه افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: طی هفته بهزیستی در استان 48 واحد مسکن افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: 15 واحد در ارومیه، 10 واحد در ماکو، 8 واحد در مهاباد، 3 واحد در پیرانشهر و چندین واحد نیز در میاندوآب و سردشت افتتاح خواهد شد.

نبی زاده یادآور شد: 2 واحد مسکن نیز در پلدشت افتتاح خواهد شد که پیش از این نیز 5 واحد مسکن در این شهرستان افتتاح گردیده بود.

وی افزود: در شمال استان از اعتبارات منطقه آزاد در امر مسکن استفاده بهینه ای شده و برنامه سازمان نیز مبنی بر این است که هیچ مددجو و معلولی بدون مسکن نماند.

معاون اشتغال و مشارکت های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی با بیان اینکه 22 نفر از مددجویان استان در نوبت تحویل مسکن قرار دارند، تصریح کرد: سازمان بهزیستی برای هر استان سهمیه ای را مشخص نموده که سهمیه استان نیز تمام شده بود و 22 نفر خارج از سهمیه بودند که تا پایان سال جاری حق خود را دریافت خواهند نمود.

نبی زاده خاطرنشان کرد: به خانوارهای با بیش از دو معلول در مناطق شهری ۳۰ میلیون تومان و در مناطق روستایی نیز ۱۸ میلیون تومان کمک بلاعوض اعطا می شود.

انتهای پیام

captcha