برنامه‌های كاروان «زیر سایه خورشید» در روز سوم حضور در فارس
کد خبر: 3730634
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

برنامه‌های كاروان «زیر سایه خورشید» در روز سوم حضور در فارس

گروه اجتماعی ــ كاروان «زیر سایه خورشید» متشكل از جمعی از خادمان حرم رضوی امروز در 3 شهر شیراز، صفاشهر و قائمیه حضور دارند.

برنامه‌های كاروان «زیر سایه خورشید» در روز سوم حضور در فارس

به گزارش ایكنا از فارس، كاروان «زیر سایه خورشید» متشكل از جمعی از خادمان حرم رضوی امروز، 25 تیرماه و در سومین روز حضور خود در استان فارس در شهرهای شیراز، صفاشهر و قائمیه حضور داشته و به اجرای برنامه می‌پردازند.
این كاروان به 4 گروه مجزا تقسیم‌بندی شده است و برای هر گروه نیز در طول حضورش در ایام دهه كرامت در استان فارس برنامه‌ریزی‌های مختلفی شده است.
گروه یك صبح امروز در كانون اصلاح و تربیت و بیمارستان شیراز حضور یافت و از ساعت 16 تا 20 در مجموعه‌های وابسته به بهزیستی حضور می‌یابد و در نهایت از ساعت 22 هم راهی برنامه هیئت عشاق‌الرقیه(س) شیراز خواهد شد.
گروه دو، امروز به صورت كامل از صبح تا شب در شهر قائمیه حضور دارد و در برنامه‌های مختلفی نظیر «كاروان عشق»، «تكریم خدمتگزاران»، «به رسم ادب»، «آرام جان»، «امام دوست‌داشتنی»، «آغوش پدرانه»، «دلدادگان رضا(ع)»، «خانواده رضوی»، «بزم نور» و «بزم نور چله انقلاب» شركت كرده و یا خواهند كرد.
گروه سه، از صبح تا ظهر امروز در زندان مركزی شیراز حضور داشته و به اجرای برنامه پرداخت و از ساعت 18 تا 19 در كانون رهپویان وصال حضور یافته و بعد از آن و در ساعت 22 راهی برنامه «بزم نور» امامزاده محمد(ع) شیراز می‌شود.
گروه چهار، از صبح تا ظهر امروز را در مجموعه‌های مختلف بهزیستی به سر كرده و به اجرای برنامه‌های مختلف پرداخت و از ظهر نیز راهی شهرستان صفاشهر و خرم‌بید شد تا در ساعت 19 در برنامه «كاروان عشق و بزم خورشید» این شهرستان حضور یابد.
انتهای پیام

captcha