550 برنامه فرهنگی در البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 3730653
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
همزمان با آغاز دهه کرامت:

550 برنامه فرهنگی در البرز اجرا می‌شود

گروه فرهنگی- مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از آغاز اجرای 550 برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در این استان خبرداد.

550 برنامه فرهنگی در البرز اجرا می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، حجت الاسلام سیدعباس مسعودی، 25تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: برگزاری مراسم و برنامه‌های قرآنی از قبیل کرسی تلاوت و محفل انس، نشست‌های پرسش و پاسخ، مشاوره دینی، سخنرانی به منظور سجایا و ویژگی‌های اخلاقی حضرت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س)، مولودی‌خوانی و جشن، برپایی ایستگاه‌های صلواتی از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.
وی افزود: شناخت ویژگی‌های اخلاقی این بانوی بزرگوار می‌تواند نقش مهم و موثر در تحول فکری و فرهنگی دختران جوان جامعه اسلامی ما و همچنین نهادینه‌ شدن فرهنگ عفاف و حجاب داشته باشد.
این مسئول، وجود مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر مقدس قم و مرقد مطهرعلی بن موسی‌الرضا (ع) در مشهد مقدس را یکی از نعمت‌ها و برکات الهی برای ایران اسلامی برشمرد و افزود: شناساندن سجایا و ویژگی‌های اخلاقی این بزرگان می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات جامعه ما باشد.
این مسئول فرهنگی گفت:عدم شناخت جوانان نسبت به شعائر و مفاهیم دینی منجر به بروز بعضی از کجروی های اجتماعی در رفتار و اخلاق آنها می‌شود به همین منظور باید دستگاه‌های فرهنگی با همکاری فعالان عرصه فرهنگی در این زمینه گام بردارند.
دهه کرامت، دهه اول ماه ذی العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه(ع) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی الرضا(ع) مصادف شده است.
انتهای پیام./

captcha