ثبت‌نام 3 هزارو 850 البرزی در طرح خادمیار رضوی
کد خبر: 3730656
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸

ثبت‌نام 3 هزارو 850 البرزی در طرح خادمیار رضوی

گروه معارف- مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز از ثبت‌نام سه هزار و 850 نفر به عنوان متقاضی خادمیاری حرم امام رضا(ع) در این استان خبرداد.

ثبت‌نام 3 هزارو 850 البرزی در طرح خادمیار رضوی

به گزارش ایکنا از البرز، عباس قاضی‌خانی، 25 تیرماه در جمع خبرنگاران اظهارکرد : پس از گزینش و ارائه آموزش‌های لازم یک هزار و 800 نفر به حرم مطهر رضوی اعزام شده‌اند.
وی افزود: 99 درصد فعالیت این خادمیارها در استان‌های محل سکونت‌شان در راستای محرومیت‌زدایی شکل می گیرد.
قاضی‌خانی با اشاره به راه‌اندازی کانون‌های تخصصی خادمیاری در البرز گفت: محرومیت‌زدایی و ترویج سیره رضوی از مهم‌ترین اهداف آستان قدس رضوی در استان‌های سراسر کشور است.
این مسئول بیان کرد: با همین هدف کانو‌ های خادمیاری را در تمامی شهرستان‌های استان البرز فعال خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اعزام خدام رضوی به استان البرز در قالب سه گروه اشاره کرد و گفت: این خدام از 25 تیرماه الی سه مرداد ماه امسال در مکان‌هایی چون نماز جمعه، منازل خانواده شهدا، خانواده‌های دارای مریض، گلزار شهدا حضور خواهند یافت.
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز ادامه داد: این گروه‌ها تحت عنوان شهدای مدافع حرم «شعبان نصیری»، شهید حجت الاسلام «علی تمام‌زاده»و «رضا کارگر برزی» در استان حضور یافته‌اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به وقف با هدف محرومیت‌زدایی اشاره کرد و افزود: وقف‌های صورت گرفته طبق خواسته واقف به آستان قدس ارسال و یا اگر عام باشد تحت نظر تولیت آستان اجازه داریم برای استان مصرف کنیم.
انتهای پیام./

captcha