زنجان و طارم زیر سایه خورشید قرار می‌گیرند
کد خبر: 3730658
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

زنجان و طارم زیر سایه خورشید قرار می‌گیرند

گروه فرهنگی - عضو هیئت اجرایی برنامه زیر سایه خورشید از حضور خادمان حرم رضوی در دهه کرامت در شهرهای زنجان و طارم خبر داد و گفت: ویژه برنامه زیر سایه خورشید در این ایام برگزار می‌شود.

زنجان و طارم زیر سایه خورشید قرار می‌گیرندبه گزارش ایکنا از زنجان امرالله حسنی در جلسه شورای برنامه‌ریزی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: ویژه برنامه زیر سایه خورشید از مهم‌ترین برنامه‌های آستان قدس رضوی در دهه کرامت است که در دو شهرستان زنجان و طارم با همکاری هیئت ثارالله برگزار می‌شود.

وی به حضور خادمان رضوی در دهه کرامت در استان زنجان اشاره کرد و گفت: ۷ محور در قالب برنامه زیر سایه خورشید از طرف آستان قدس رضوی تعریف شده که ارائه خدمات فرهنگی به محرومان یکی از آنها محسوب می‌شود.

حسنی تصریح کرد: افراد بالای چهل سال که به دلیل تنگنای مالی قادر به سفر به مشهد مقدس نیستند در قالب برنامه‌های زیارت اولی به حرم امام رضا(ع) اعزام می‌شوند که خدمات فرهنگی به محرومان با همکاری دو نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی انجام می‌شود.

وی شناسایی خانواده‌های نیازمند، اعزام اردوهای جهادی در حوزه پزشکی و کمک‌رسانی به محرومان در نقاط روستایی و طرح اشتغال‌زایی در استان‌ها با ارائه کمک هزینه ۲۰ میلیون تومان بلاعوض را از خدمات استان قدس رضوی برشمرد.

وی تصریح کرد: تامین دارو برای نیازمندان، شناسایی بیماران نیازمند و صعب‌العلاج، راه‌اندازی کانون‌های محله‌ای و موضوعی، اهدای کمک هزینه تهیه جهیزیه برای نیازمندان و سایر موارد از دیگر خدمات آستان قدس رضوی در استان‌ها است.

انتهای پیام
captcha