نبود مبلغان خوش ذوق عامل ورود نوجوانان در فضای مجازی
کد خبر: 3730665
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸

نبود مبلغان خوش ذوق عامل ورود نوجوانان در فضای مجازی

گروه فعالیت‌های قرآنی- یک متسابق پنج جزء قران کریم در استان مبلغان خوبی نداریم، افزود: روحانی جوان و خوش ذوقی که بتوانند کودکان را جذب کنند نمی بینیم بنابراین کودکان و نوجوانان برای گذراندن اوقات فراغت در اینترنت و فضای مجازی به سر می‌برند.

 نبود مبلغان خوش ذوق عامل ورود نوجوانان در فضای مجازی

نسرین خلردی، شرکت کننده ۵ جزء قرآن کریم در حاشیه این مسابقات به نقش خانواده در گرایش فرزندان به قرآن اشاره کرد و گفت: پدر و مادرم از کودکی ما را در کلاس قرآن نام نویسی کردند که پس از شرکت در آن روزی به مربی‌ام گفتم که چرا همیشه با ما فقط روخوانی کار می کند که بعد از آن روز حفظ سوره‌های قرآن را آغاز کردیم.
وی به نقش قرآن در زندگی اش اشاره کرد و ادامه داد: قرآن در زندگی‌مان تاثیر زیادی داشته به طوری که زمانی که فرزندانم کوچک بودند و نمی توانستم به صورت مستمر قرآن بخوانم گویی گم کرده‌ای داشتم و برایم قابل تحمل نبود.
این حافظ قرآن با بیان اینکه مسئولان برای ترویج فرامین دینی به صورت عملی ورود پیدا کنند و به شعار بسنده نکنند، گفت: خواهرم در محله‌ای در تهران زندگی می کند که روحانی آن مبلغ بسیار خوبی است و فرزندانش هر روز برای یادگیری قرآن در کلاس‌ها با ذوق و شوق شرکت می کنند و شیفته او هستند.
وی با بیان اینکه در استان مبلغان خوبی نداریم، افزود: روحانی جوان و خوش ذوقی که بتوانند کودکان را جذب کنند نمی بینیم بنابراین کودکان و نوجوانان برای گذراندن اوقات فراغت در اینترنت و فضای مجازی به سر می‌برند.
خلردی ادامه داد: برای ترویج فرامین دینی باید مبلغان خوش ذوق در کلاس‌های تابستانی بکار گرفته شوند تا کودکان به این سمت گرایش پیدا کنند.
این حافظ قرآن با بیان اینکه در ترویج فرامین دینی در جامعه ضعیف عمل کردیم، گفت: متاسفانه در این حوزه اقدامات خوبی صورت نگرفته است که سبب شده افراد جامعه از اموزه های دینی فاصله گرفتند.

captcha