اعزام 440 مددجوی یزدی به مشهد مقدس
کد خبر: 3730680
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵

اعزام 440 مددجوی یزدی به مشهد مقدس

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: از ابتدای تابستان تاکنون 440 دانشجو، دانش‌آموز و دختر بازمانده از تحصیل و ازدواج به اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از کمیته امداد، حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی منش، معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه تقویت بنیه اعتقادی و تثبیت ارزش‌های اسلامی مددجویان تحت حمایت ازجمله اهداف برگزاری اردوهای زیارتی آموزشی است اظهار کرد: کمیته امداد استان یزد از ابتدای تابستان امسال تاکنون 440 دانشجو، دانش‌آموز و دختر بازمانده از تحصیل و ازدواج را به اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس اعزام کرد.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد افزود: مددجویان اعزامی به اردو علاوه بر حضور در حرم مطهر رضوی در کارگاه‌های آموزشی و حلقه‌های معرفت با موضوعات مختلف شرکت می‌کنند.
وی بیان کرد: 400 نفر از دانش آموزان دختر متوسطه نیز در تابستان امسال به اردوی شیراز و مازندران و 200 دختر بازمانده از تحصیل نیز به اردوی زیارتی قم اعزام می‌شوند.
اسلامی منش بابیان اینکه 82 زن سرپرست خانوار نیز در تابستان 97 به زیارت عتبات عالیات مشرف می‌شوند، یادآور شد: چهار هزار و 36 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد سال گذشته به اردوی زیارتی آموزشی عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم اعزام شدند که از این تعداد 682 مددجو به عتبات عالیات، دو هزار و 929 نفر به مشهد مقدس و 425 مددجو اردوی قم اعزام شدند.
وی افزود: مادران و دختران تحت حمایت، زنان و مردان سرپرست خانوار، سالمندان، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی ازجمله مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های اردویی هستند.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: 36 هزار و 124 مددجوی نیز سال گذشته از برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی این نهاد در قالب برنامه‌های قرآنی، فرهنگی، آموزش خانواده و کانون‌های دائم و موقت بهره‌مند شدند که 26 هزار و 244 نفر از مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی زنان سرپرست خانوار، پنج هزار و 832 دانش‌آموز، 523 دانشجو و طلاب علوم دینی، هزار 294 نفر مستعدان اشتغال، 969 نفر دختران در آستانه ازدواج، 469 نفر زوج‌های جوان، 523 نفر دختران و پسران بازمانده از تحصیل و 270 کودک بودند.

انتهای پیام

captcha