آغاز کار بازبینی آثار رسیده به جشنواره منطقه‌ای شهروند سقز
کد خبر: 3730683
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷

آغاز کار بازبینی آثار رسیده به جشنواره منطقه‌ای شهروند سقز

گروه فرهنگی- دبیر سومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی شهروند سقز از آغاز کار بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره همزمان با ۲۴ تیر خبر داد و گفت: این جشنواره در چهار بخش و همزمان با ۱۶ تا ۱۹ مرداد سال جاری در سقز برگزار می‌شود.

آغاز کار بازبینی آثار رسیده به جشنواره منطقه‌ای شهروند سقز

امیر زارع‌زاده، دبیر سومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی شهروند سقز در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: هفته فرهنگی شهروند سقز و صاحب در قالب ۴ بخش شامل مسابقات قرآن، کاریکاتور، فیلم کوتاه و تئاتر شهروند از ۱۳ الی ۱۹ مرداد ماه امسال برگزار می‌شود.
وی با اشاره به بخش تئاتر شهروند افزود: بعد از اعلام فراخوان سومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی شهروند ۴۴۶ طرح نمایشی از ۱۵ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره رسید.
وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۰۴ طرح پس از بررسی کلیه طرح‌ها به مرحله بازبینی راه یافتند، عنوان کرد: تا ۱۸ تیر جاری ۱۲۲ اثر نمایشی از ۱۵ استان کشور به دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی شهروند سقز ارسال شد.
دبیر سومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی شهروند سقز از آغاز کار بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره همزمان با ۲۴ تیر خبر داد و بیان کرد: پنج نفر از هنرمندان صاحب نام عرصه تئاتر خیابانی کار بازبینی آثار را بر عهده دارند.
وی با بیان اینکه این جشنواره با موضوع فرهنگ شهروندی و آموزش شهروندی برگزار می‌شود، اعلام کرد: ۶ مرداد ماه آثار راه یافته به مرحله نهایی جشنواره اعلام و جشنواره نیز ۱۶ الی ۱۹ مردادماه در سقز برگزار می‌شود.
زارع‌زاده، با بیان اینکه این جشنواره دوره سوم خود را تجربه می‌کند، عنوان کرد: جشنواره به صورت رقابتی برگزار می‌شود و پیش بینی می‌شود با عنایت به کیفیت آثار ۱۵ اثر به بخش اصلی جشنواره معرفی شوند.
وی یادآور شد: هفته فرهنگی شهروند سقز و صاحب توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری سقز و صاحب و با همکاری استانداری کردستان، معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز هنرهای نمایشی کشور و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha