تربیت دینی نوجوانان، زمینه دفع توطئه‌های دشمنان را فراهم می‌کند
کد خبر: 3730757
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

تربیت دینی نوجوانان، زمینه دفع توطئه‌های دشمنان را فراهم می‌کند

گروه فعالیت‌های قرآنی - امام جمعه اردبیل، گفت: تربیت دینی از مهمترین مسائل در زندگی نوجوانان و جوانان است و باید این امر مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم از این طریق شاهد شکست توطئه‌ها دشمنان برای ایجاد انحراف در مسیر نظام و اسلام باشیم.

تربیت دینی نوجوانان، زمینه دفع توطئه‌های دشمنان را فراهم می‌کند
به گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، روزگذشته ۲۵ تیرماه، در مراسم تجلیل از حافظان و قاریان جزءخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در اردبیل تصریح کرد: برگزاری آئین جزءخوانی قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان اقدام و فعالیت شاخص و مناسب در راستای ترویج و نشر معارف قرآنی و بهره‌مندی هر چه بیشتر روزه‌داران از اجر و ثواب این ماه به شمار می‌رود.
وی با قدردانی از متولیان و دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم معنوی و قرآنی در ماه مبارک رمضان بیان کرد: بهره‌مندی هر چه بیشتر از آیات و آموزه‌های قرآن کریم دل‌های مومنان و مسلمانان را روشن کرده و به زندگی انسان نورانیت و معنویت می‌بخشد و حرکت در مسیر کلام خداوندی سبب نورانیت و سعادت در مسیر زندگی می‌شود.
نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل افزود: باید فضایل و لحظات قدسی را فرموش نکرده و تلاش کنیم تا نوجوانان و جوانان در مسیر هدایت قرار گرفته و به سمت صراط مستقیم حرکت کنند تا خیر دنیا و آخرت نصیب آن‌ها شود.
عاملی تربیت دینی را از مهمترین مسائل در زندگی نوجوانان و جوانان برشمرد و تصریح کرد: باید این امر مورد توجه خانواده‌ها و مراکز فرهنگی و دینی در سطح استان قرار گیرد تا بتوانیم از این طریق شاهد شکست توطئه‌ها دشمنان برای ایجاد انحراف در مسیر نظام و اسلام باشیم.
امام جمعه اردبیل با اشاره به جنگ نرم فرهنگی دشمنان برای آسیب رساندن به انقلاب و اسلام گفت: باید دست‌اندرکاران و متولیان فرهنگیی در زمینه مقابله به این هجمه‌ها و نیز کاهش آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند تا بتوانیم شاهد اقدامات عملی و خروجی مناسب هزینه‌های فرهنگی در جامعه باشیم.
وی با اشاره به پیشینه اجتماعی و فرهنگی ملت ایران اظهار کرد: این پیشینه یک شاخص به شمار می‌رود که باید تلاش و جدیت بر معرفی این ظرفیت‌ها و دیرینه به عنوان یک تمدن کهن باشد و در این زمینه هدفگذاری اساسی انجام شود.
انتهای پیام

captcha