انتخاب از بین ۱۰۰ اثر نهایی برای جشنواره شعر رضوی بسیار دشوار بود
کد خبر: 3730777
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
وفایی:

انتخاب از بین ۱۰۰ اثر نهایی برای جشنواره شعر رضوی بسیار دشوار بود

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: انتخاب از بین ۱۰۰ اثر نهایی بسیار دشوار بود و ۲۵ نفر برای شعرخوانی نهایی انتخاب شدند.

به گزارش ایکنا از کرمان، احمد وفایی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 26 تیر گفت: کیفیت آثار رسیده به این دوره ازبیست و چهارمین جشنواره ملی شعر رضوی به نظر و گواه داوران ملی، بسیار خوب و اشعار در سطح عالی رسیده‌اند.
وی افزود: انتخاب از بین 100 اثر نهایی بسیار دشوار بود و 25 نفر برای شعرخوانی نهایی انتخاب شدند، اشعار سپید رسیده از کیفیت بالایی برخوردار هستند، شاعران جوان و نوپرداز واژه‌هایی را به ساحت مقدس امام رضا(ع) تقدیم کردند که بسیار خوش است.
وفایی تصریح کرد: امسال 10 برابر دوره‌های قبل آثار رسیده به دبیرخانه داشتیم و نیمی از 25 انتخاب‌هایی که برای شعرخوانی داریم و قرار است، برگزیدگان از میان آنها انتخاب شوند، کرمانی هستند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: پرویز بیگی حبیب‌آبادی، بهروز یاسمی به عنوان میهمان ویژه این جشنواره حضور خواهند داشت و در کنار آن حضور مقام وزارت فرهنگ و ارشاد، نماینده‌ای از بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، مدیران و مسئولان، فرمانداران و ائمه جمعه و نماینده مردم شهرستان‌های شرقی را در آیین اختتامیه جشنواره داریم.
وی تأکید کرد: در بخش کلاسیک رضوی سه نفر، در بخش شعر نو سه نفر، در بخش ویژه دو اثر و در بخش اهل‌بیت هم یک اثر به عنوان برگزیده انتخاب می‌شوند.
انتهای پیام

captcha