ضوابط ارسال آثار مرحله سراسری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اعلام شد
کد خبر: 3730801
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

ضوابط ارسال آثار مرحله سراسری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اعلام شد

گروه سلامت ــ ضوابط مربوط به ارسال آثار مرحله نهایی بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام شد.

ضوابط ارسال آثار مرحله سراسری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اعلام شدبه گزارش ایکنا، ضوابط مربوط به ارسال آثار مرحله نهایی بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام شد.
شرکت کنندگان در بخش‌های مختلف جشنواره قرآن و عترت در رشته‌های گوناگون باید بر اساس ضوابط تعیین شده از سوی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت و دبیرخانه جشنواره، آثار خود را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
یادآور می‌شود در رابطه با بخش آوایی نیز مطابق مکاتبات صورت گرفته لازم است گزارش کامل نتایج این بخش در رشته‌های حفظ و قرائت در قالب فرم ضمیمه شده به انضمام فایل‌های صوتی یا تصویری شرکت کنندگان حداکثر تا پایان تیرماه جاری برای مرکز قرآن و عترت ارسال شود.
همچنین فایل‌های صوتی یا تصویری مربوط به رشته‌های غیرحضوری این بخش شامل اذان، دعاخوانی، همخوانی و تواشیح، آیین سخنوری و ترجمه خوانی لازم است بر اساس فرم پیوست تا تاریخ مذکور (پایان تیرماه) به این مرکز ارسال شود. بدیهی است پس از تاریخ ذکر شده به آثار واصله ترتیب اثرداده نخواهد شد.
ضروری است آثار حجمی توسط نماینده دانشگاه در تاریخ مقرر در ساعات اداری (۸ تا ۱۶) به جزء روز‌های تعطیل به افراد مورد نظر تحویل داده شده و رسید دریافت شود. (از ارسال آثار توسط پست خودداری شود)
تأکید می‌شود اصل آثار به همراه شناسنامه ارسال شود. دبیرخانه از داوری آثار فاقد شناسنامه اثر معذور است.
شرکت کنندگانی که آثار ایشان به دبیرخانه ارسال می‌شود باید در جشنواره ثبت نام کرده باشند در غیر این صورت آثار آن‌ها داوری نخواهد شد.
ظوابط اعلامی از سوی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت به شرح ذیل است؛
ضوابط ارسال آثار مرحله سراسری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اعلام شد
انتهای پیام
captcha