مقابله با انحرافات اخلاقی با تمسک به تربیت اسلامی
کد خبر: 3730838
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

مقابله با انحرافات اخلاقی با تمسک به تربیت اسلامی

کانون خبرنگاران نبأ ــ روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم در مراسم مسجد صاحب‌الزمان(عج) روستای کاظم آباد، عنوان کرد: بهترین روش تربیت فرزندان برای این که دچار انحراف و فساد نشوند، تربیت کردن به سبک اسلامی ایرانی است.

مقابله با انحرافات اخلاقی با تمسک به تربیت اسلامی

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام مهدی بیک محمدلو، روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، در مراسم میلاد حضرت معصوم(س) و روز دختر که در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای کاظم آباد 25 تیر جاری برگزار شد، عنوان کرد: مادران فردا دختران امروز هستنند و باید در تربیت صحیح و به جای آنان کوشا باشند چرا که اگر کوتاهی صورت بگیرد معلوم نیست آینده نسل‌های بعدی چه خواهد شد.
وی ادامه داد: امروزه هم دشمن با در اختیار داشتن تمام ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی سعی در به انحراف و فساد کشاندن جامعه جهانی دارد و یکی از راه‌ها به فساد کشاندن زنان و دختران هستنند. در اخبار و شبکه‌های مجازی دیده شده که در کشورهای غربی زنان و دختران را مثل یک کالا در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها به فروش می‌رسانند یا مثل زمان‌های قدیم آنان را به برده‌داری می‌گیرند.
این مبلغ دینی، ابراز داشت: برای این که زنان و دختران سرزمین ما دچار این انحراف و فساد نشوند، مادران و پدران امروز باید در تربیت فرزندانشان کوشا باشند و بهترین روش تربیت، تربیت کردن به سبک اسلامی ایرانی است و همان طور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همیشه به این موضوع مهم اشاره داشته و دارند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha