بارگذاری 71 عنوان محصول فرهنگی در پرتال ویژه دهه کرامت / در شادی اهل بیت شاد باشیم
کد خبر: 3730856
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

بارگذاری 71 عنوان محصول فرهنگی در پرتال ویژه دهه کرامت / در شادی اهل بیت شاد باشیم

گروه جامعه ــ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از راه اندازی پرتال ویژه دهه کرامت مشتمل بر 71 عنوان محصول فرهنگی خبر داد و گفت: کمپین تبلیغاتی در شادی اهل بیت شاد باشیم اجرایی می‌شود.

بارگذاری 71 عنوان محصول فرهنگی در پرتال ویژه دهه کرامت / در شادی اهل بیت شاد باشیم

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ حجت الاسلام و المسلمین عادلی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه امروز 26 تیرماه با حضور در نشستی خبری به تشریح برنامه‌های دهه کرامت پرداخت و گفت: دشمن امروز ورود جدی به عرصه شبهه سازی در زمینه امامزادگان پیدا کرده است و قصد دارد باورها و اعتقادات مردم را سست کند.

وی با بیان اینکه سرلوحه انسان‌های مومن ولایت پذیری است گفت: امامزادگان از فرزندان امامان معصوم(ع) هستند و از نظر تقرب الهی، جایگاه علمی و معرفت قرآنی از جایگاه والای برخوردار هستند همین امر باعث شده که مردم به سمت آنها مایل شوند. دشمن نیز در این زمینه احساس خطر کرده و سعی دارد با ایجاد شبهه باور و اعتقادات مردم را سست کند.

وی از رسانه‌ها درخواست کرد تا با تنویر افکار عمومی به مقابله با این شبهات بپردازند و جایگاه رفیع فرزندان امامان معصوم را به درستی برای مردم تبیین کنند.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های دهه کرامت پرداخت و گفت: در 350 استان امامزاده شاهد جشن‌های دهه کرامت خواهیم بود همچنین تجلیل از خدام، هیئت امنا و تجلیل مقام امامزادگان در دستور کارمان قرار دارد.

وی از برگزاری همایش تجلیل از امامزادگان در 31 استان با حضور مسئولان استانی و سخنران برجسته خبر داد و گفت: ویژه برنامه جشن میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در دو هزار امامزاده برگزار می‌شود.

وی از راه اندازی پرتال ویژه محصولات فرهنگی ویژه دهه کرامت خبر داد و گفت: در این پرتال 71 عنوان محصول شامل هفت سری تابلوی نمایشگاهی، هفت عنوان کتاب، هفت عنوان کتابچه، هشت عنوان کتاب کودک، 14 طرح پوستر، هفت طرح بنر، هفت عنوان نرم افزار موبایلی، 9 عنوان کلیپ صوتی و 12 کلیپ تصویری بار گذاری شده است. علاقمندان برای بهرهمندی از این پرتال به نشانی MFPO.ir مراجعه کنند.

وی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده طراحی و تولید دهها طرح گرافیکی در پایگاه اطلاع رسانی راسخون اعلام کرد و گفت: این پویش سراسری تحت عنوان امامزادگان سرزمین من برگزار می‌شود.

وی برگزاری آئین غبار‌روبی امامزادگان را از برنامه‌های در نظر گرفته در دهه کرامت خواند و گفت: آئین غبارروبی استان امامزاده حسن(ع) در تهران نیز فردا 27 تیرماه، برگزار می‌شود.

تولید 50 عنوان کلیپ معرفی امامزادگان به منظور رفع شبهات و بالا بردن آگاهی‌های عمومی علاقمندان تحت عنوان سلاله و دانه‌های تسبیح از دیگر برنامه‌های بود که حجت الاسلام عادلی به آن اشاره و تصریح کرد: مکاتبات گسترده‌ای با نمایندگان ولی فقیه، امامان جمعه و استانداران مبنی بر شرکت در آئین غبار‌روبی امامزادگان صورت گرفته است که خروجی مطلوبی از آن دریافت کرده‌ایم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به همکاری با ستاد برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید اشاره و عنوان کرد: خادمان امام رضا(ع) طی دهه کرامت در استان امامزادگان حضور یافتند و در تعامل با مردم قرار گرفتند.

وی از اجرای کمپین تبلیغاتی در شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم خبر داد و عنوان کرد: ساخت دو سرود در مورد امامزادگان و وقف را نیز دنبال کردیم که به زودی دراختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

captcha