کاروان‌های زیارتی مددجویان سیستان و بلوچستان به قم و مشهد اعزام می‌شوند
کد خبر: 3730903
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
همزمان با دهه کرامت؛

کاروان‌های زیارتی مددجویان سیستان و بلوچستان به قم و مشهد اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی - معاون امور فرهنگی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ایام دهه کرامت ۱۷۷ دانشجوی پسر تحت حمایت و ۱۹۰ مددجوی دختر به اردو‌های زیارتی - آموزشی مشهد مقدس و قم اعزام شدند.

اعزام کاروان‌های زیارتی مددجویان سیستان و بلوچستان به قم و مشهد مقدس

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، همزمان با ایام دهه کرامت 177 دانشجوی پسر تحت حمایت و 190 مددجوی دختر به اردوهای زیارتی - آموزشی مشهد مقدس و قم اعزام شدند.
سیدمحمدعلی حسینی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان در این خصوص بیان کرد: همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) از اول ذی القعده تا روز یازدهم ذی القعده مصادف با سالروز ولادت پرخیر و برکت امام رضا (ع) ویژه برنامه‌های مختلفی با مشارکت خانواده بزرگ کمیته امداد برنامه‌ریزی شده است.
وی با اشاره به تشکیل جلسه هماهنگی برگزاری جشن دهه کرامت با هدف افزایش کیفیت برنامه‌های ویژه این ایام، افزود: با توجه به عناوین روزهای دهه کرامت نسبت به طراحی و اجرای برنامه‌های متنوع در تمام مراکز فرهنگی و اداری کمیته مداد این استان اقدام شده است.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان ادامه داد: ویژه برنامه جشن رضوی و آیین گرامیداشت روز دختر به عنوان محور اصلی برنامه‌ها در کانون دائم امام رضا (ع) شهرستان زاهدان و شهرستان‌های مختلف این استان با حضور انبوه خانوارهای تحت حمایت برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: آذین‌بندی کانون‌های دائم و موقت دانش آموزان مددجو کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان، پخش سرود، مولودی‌خوانی، پخش شیرینی، برگزاری محافل انس با قرآن و طرح فلاح از جمله برنامه‌های این ایام است.
حسینی افزود: شناسایی و تجلیل از دختران فعال در برنامه‌های فرهنگی و تربیتی این نهاد، برگزاری جشن تکلیف برای برای دختران تحت حمایت در سن تکلیف و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان نیز همزمان با دهه کرامت در سراسر استان برگزار می‌شود.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین طرح فلاح به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی حوزه فرهنگی کمیته امداد، به منظور تقویت باورهای دینی و معرفتی و سطح معلومات و معارف دینی مددجویان در روز ولادت امام رضا (ع) اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ریحانه نجفی
|
Netherlands
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۰:۳۹
0
0
پس چرا منو نمیبرین مشهد ب کی بگم آخه
captcha