گلایه‌ حافظ روشندل از کمیته اعزام قاریان و حافظان به حج
کد خبر: 3730906
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
در شبکه قرآن سیما مطرح شد؛

گلایه‌ حافظ روشندل از کمیته اعزام قاریان و حافظان به حج

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ یکی از دارندگان رتبه در مسابقات بین‌المللی قرآن با اشاره به اینکه دارای چندین رتبه در مسابقات کشوری و بین‌المللی است، گفت: با وجود داشتن این رتبه‌ها که معیار اصلی انتخاب افراد برای حضور در کاروان نور است، اما تاکنون هیچ تماسی با بنده برای حضور در این کاروان گرفته نشده است.

به گزارش ایکنا، عبدالغفور جوهرچی، حافظ بین‌المللی کشورمان روز گذشته، 25 تیرماه میهمان برنامه قرآنی 1452 بود.
دارنده رتبه دوم مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در سال 1386 در بخشی از این گفت‌وگو به بیان یک گلایه پرداخت و گفت: در بخشی از عناوینی که بنده کسب کرده‌ام، سال‌های قبل، رتبه دوم مسابقات بین‌المللی قرآن ایران و سال گذشته رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان جهان اسلام به چشم می‌خورد. از سوی دیگر ما هر سال شاهد هستیم که حدود 20 تا 30 نفر از فعالان قرآنی که عمدتاً دارندگان رتبه در مسابقات هستند، به سفر معنوی حج برای انجام فعالیت‌های تبلیغی اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه با معیارهای انتخاب افراد برای حضور در این کاروان آگاه نیستم، افزود: با وجود اینکه در مسابقات کشوری و بین‌المللی صاحب رتبه هستم، اما تاکنون یک بار برای سفر حج حتی عمره با من تماس گرفته نشده است.
جوهرچی بیان کرد: من سراغ دارم، حتی دارندگان رتبه دوم، سوم یا چهارم مسابقات کشوری را اعزام کرده‌اند، اما از من که رتبه کشوری و بین‌المللی دارم، هیچ دعوتی به‌عمل نیاورده‌اند.
وی همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو در مورد فعالیت‌هایی که در حال حاضر انجام می‌دهد، گفت: در حال حاضر مشغول تدریس قرآن کریم هستم. بیشتر بر روی تجوید، وقف و ابتدا و ... فعالیت دارم. این فعالیت‌ها در دو شبعه حفظ قرآن کریم در روستای خیرآباد و شهرستان تایباد است، همچنین در خانه هم کلاس خصوصی حفظ قرآن دایر کرده‌ام و پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم هستم.
مشروح این گفت‌وگو در فیلم این برنامه که بارگذاری شده آمده است.

فیلم کامل این گفت‌وگو را مشاهده کنید.

انتهای پیام
captcha