مهلت ارسال طرح‌های پذیرفته شده جشنواره تئاتر خیابانی مریوان تمدید شد
کد خبر: 3730983
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

مهلت ارسال طرح‌های پذیرفته شده جشنواره تئاتر خیابانی مریوان تمدید شد

گروه فرهنگی- دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۰ مردادماه سال جاری خبر داد.

جلال قلعه‌شاخانی، دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان در شهریورماه امسال اظهار کرد: مهلت ارسال لوح فشرده طرح‌های پذیرفته شده و لوح فشرده نمایش‌های کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان تا تاریخ ۱۰ مردادماه تمدید شد.
وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار دیگر تمدید نخواهد شد، افزود: آثاری که از تاریخ ١١ مرداد به بعد ارسال شوند از راه یافتن به جشنواره باز خواهند ماند.
دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان تأکید کرد: آثار متقاضی بنابر فراخوان منتشره نباید قبلا در هیچ یک از جشنواره‌های سراسری رقابتی شرکت کرده باشند.
وی با اشاره به مدارک لازم در این بخش عنوان کرد: افرادی که طرح آنها برای مرحله بازبینی پذیرفته شده است لازم است پنج حلقه لوح فشرده حاوی فیلم نمایش دارای کیفیت و در فرمت‌های معمول قابل پخش و یک حلقه لوح فشرده حاوی حداقل ٥ قطعه عکس با کیفیت از اجرای نمایش را در مهلت مقرر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
قلعه‌شاخانی یادآور شد: متقاضایان همچنین لازم است تائیدیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا انجمن هنرهای نمایشی استان مبنی بر اجرای عمومی و اسناد درج خبر اجرای عمومی در پرتال استانی ایران تئاتر برای آثار استان ها و تائیدیه کانون تئاتر خیابانی برای آثار تهران را به دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی مریوان ارسال کنند.
انتهای پیام

captcha