۲۸ تیر؛ برگزاری آیین اختتامیه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها
کد خبر: 3730984
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

۲۸ تیر؛ برگزاری آیین اختتامیه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها

گروه اجتماعی - مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان گفت: آیین اختتامیه هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه، ۲۸ تیر در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار می‌شود.

28 تیر؛ برگزاری آیین اختتامیه جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها

فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و مذهبی مرتبط با سیره اهل بیت(ع) به ویژه حضرت امام رضا(ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده‌تر این عرصه معنوی از اهداف برگزاری جشنواره مذکور است.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با اشاره به ارسال یک هزار و 519 اثر از 30 استان کشور به دبیرخانه این جشنواره، تصریح کرد: این آثار در هفت رشته بخش اصلی شامل «تیتر»، «سرمقاله و یادداشت»، «خبر»، «گزارش»، «مصاحبه»، «مقاله» و «عکس» و بخش‌های «آثار رادیویی و تلویزیونی»، «شعر رضوی» و بخش ویژه «گرافیک رضوی در رسانه‌ها» ارسال شد.

فاضلی اضافه کرد: آیین اختتامیه هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها ساعت 10 صبح روز پنجشنبه، 28 تیر در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور ادامه داد: 28 برگزیده بخش‌های مختلف این جشنواره، به همراه مدیران مسئول رسانه‌های فعال در امر اطلاع‌رسانی جشنواره در این مراسم تقدیر خواهند شد.

وی یادآور شد: سخنرانی آیت‌الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و ضیائی‌پرور، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست هیئت داوران جشنواره، حضور خدام حرم مطهر رضوی و افتتاح نمایشگاه «سیری بر موزه آستان قدس رضوی» از دیگر بخش‌های مراسم اختتامیه است.

انتهای پیام

captcha