اجرای ۴۰ پروژه عمرانی در امامزادگان قم با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی
کد خبر: 3730993
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

اجرای ۴۰ پروژه عمرانی در امامزادگان قم با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم از اجرای ۴۰ پروژه عمرانی در امامزادگان قم با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی و نیز برپایی جشن‌های دهه کرامت در ۱۴ امامزاده و تجلیل از حافظان مدرسه شبانه‌روزی با حضور آیت‌الله یزدی خبر داد.

اجرای 40 پروژه عمرانی در امامزادگان قم با اعتبار 50 میلیارد ریالی/ تجلیل از حافظان قرآن

به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل حسینی مقدم، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم امروز 26 تیرماه در نشستی خبری گفت: ابتدای دهه کرامت با میلاد حضرت معصومه و انتهای آن نیز میلاد با سعادت امام رضا(ع) است همچنین میلاد شاهچراغ نیز در همین دهه قرار دارد.
وی افزود: در سال جاری تاکنون با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال 40 پروژه عمرانی در بقاع مبترکه استان قم کلید خورده است و تمامی اعتبار دولتی که برای امامزادگان پیش بینی شده فراهم شده و تعدادی از پروژه ها هم از محل کمک زائران و مردم خیراندیش شروع شده است.
حسینی مقدم تصریح کرد: تقویت و نوسازی هیئت امناء و جذب خادمان افتخاری برای مدیریت امامزادگان، برنامه دیگر این اداره کل در سال جاری است و در شش ماهه اول سال هم موضوع مدیریت هیئت امناء و خادمان افتخاری تکمیل خواهد شد.
وی افزود: در طول دهه کرامت، برنامه های متنوع فرهنگی در سطح بقاع متبرکه امامزادگان برگزار خواهد شد؛ اولا همایش بزرگداشت و معرفی امامزاده سیدمعصوم(ع) با حضور بیش از هزار نفر از مومنان، نخبگان، استادان و زائران در جوار حرم مطهر آن حضرت برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: جشن میلاد امام رضا و معصومه(س) در 40 امامزاده استان برگزار می شود و مراسم غبارروبی نیز در 14 امامزاده با حضور خانواده شهدا، جمعی از مسئولان و خادمان امامزادگان و زائران برکزار می شود.
حسینی مقدم بیان کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی، دیدار با خانواده شهدا و عیادت بیماران، برگزاری مراسم برای کارکنان، استقبال از خادمان حرم رضوی، از دیگر برنامه های این اداره کل در دهه کرامت است.
وی افزود: تجلیل از حافظان قرآن در مدرسه شبانه روزی امامزاده جمال و تجلیل از برندگان آزمون سراسری طرح حفظ قرآن کریم با حضور آیت الله یزدی، رئیس جامعه مدرسین برگزار می شود.

انتهای پیام

captcha