دوره تربیت معلم قرآن در تنها مؤسسه قرآنی اهل سنت شیراز برپا می‌شود
کد خبر: 3731005
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲

دوره تربیت معلم قرآن در تنها مؤسسه قرآنی اهل سنت شیراز برپا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری دوره تربیت معلم قرآن در تنها مؤسسه اهل سنت شیراز خبر داد.

دوره تربیت معلم قرآن در تنها مؤسسه قرآنی اهل سنت شیراز برپا می‌شود

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری دوره تربیت معلم قرآن در تنها مؤسسه اهل سنت شیراز خبر داد و گفت: این دوره در مؤسسه محمدبن جزری برگزار خواهد شد.
وی افزود: در جلسه‌ای که با خرسند، مدیر داخلی موسسه فرهنگی قرآن و عترت محمدابن جزری در اداره امور قرآنی برگزار شد پیرامون موضوعات قرآنی و فرهنگی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
موسوی اظهار كرد: در این نشست به مباحثی از جمله هماهنگی جهت بازدید از مؤسسه توسط مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، پیگیری بیمه فعالان قرآنی شاغل در مؤسسه مذکور، برپایی کلاس‌های حفظ، افتتاح حساب به نام مؤسسه و نحوه آموزش قرآن به اتباع غیر تابع ایرانی و صدور گواهی به ایشان مطرح شد.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس گفت: این مؤسسه تنها موسسه قرآنی اهل سنت فعال در شیراز محسوب می‌شود و اولین موسسه قرآنی اهل سنت دراستان فارس است که پروانه فعالیت خود را از سازمان دارالقرآن الکریم مرکز دریافت كرده است.
در ادامه جلسه خرسند نیز گزارشی از فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی مؤسسه محمدبن جزری را تشریح کرد و از برگزاری آزمون‌های مقدماتی دوره تخصصی تربیت معلم قرآن کریم در این موسسه نیز خبرداد و افزود: به‌زودی این دوره با حضور ۲۵ نفر از متقاضیان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha