نمایشگاه عفاف و حجاب در قرچک افتتاح شد
کد خبر: 3731012
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸
با هدف ترویج پوشش اسلامی؛

نمایشگاه عفاف و حجاب در قرچک افتتاح شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ نمایشگاه عفاف و حجاب همزمان با دهه کرامت و با هدف ترویج عفاف و پوشش اسلامی و مقابله با هجمه‌های دشمن علیه حجاب در محل نمایشگاه دائمی شهرداری قرچک افتتاح شد.

 به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نمایشگاه عفاف و حجاب روز گذشته، 26 تیر با حضور مردم و مسئولین شهرستانی در محل نمایشگاه دائمی شهرداری قرچک افتتاح شد.
این نمایشگاه همزمان با هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت و با هدف ترویج عفاف و پوشش اسلامی و مقابله با هجمه‌های دشمن علیه حجاب آغاز به کار کرد.
غرفه‌های مهد قرآن، عکاسی محجبه‌ها، کتاب و محصولات فرهنگی حجاب و غرفه پوشش اسلامی ایرانی از قبیل دوخت چادر، روسری و مانتو در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای دست‌دوز ایرانی از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است.

کار فرهنگی، سرمایه‌گذاری برای آیندگان است
سرگرد علی‌اصغر شهیری، فرمانده سپاه قرچک در این مراسم اظهار کرد: باید در بحث عفاف و حجاب همه مسئولین و مردم خصوصاً بانوان قدم جدی بردارند چرا که دشمن بسیار با برنامه در این عرصه ورود پیدا کرده است.
وی خاطرنشان کرد: اگر وصیت‌نامه شهدا را بخوانیم در همه آنها بعد از ولایت‌پذیری به مسئله حجاب و عفاف و پیروی از الگوی اصیل زنان یعنی حضرت زهرا(س) اشاره شده است.
این مقام مسئول در پایان بر لزوم کار فرهنگی تأکید کرد و افزود: کار فرهنگی، سرمایه‌گذاری برای آیندگان است.
گفتنی است، این نمایشگاه تا پایان دهه کرامت برای بازدید و بهره‌برداری عموم برقرار است.

محمد فرخی

انتهای پیام

captcha