كاروان «زیر سایه خورشید» امروز در كدام شهر فارس برنامه دارد
کد خبر: 3731017
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹

كاروان «زیر سایه خورشید» امروز در كدام شهر فارس برنامه دارد

گروه اجتماعی ـ كاروان «زیر سایه خورشید» متشكل از جمعی از خادمان حرم رضوی امروز در شهرهای شیراز، ارسنجان، كازرون و صفاشهر به اجرای برنامه می‌پردازند.

كاروان «زیر سایه خورشید» امروز در كدام شهر فارس برنامه دارد

به گزارش ایكنا از فارس، كاروان «زیر سایه خورشید» متشكل از جمعی از خادمان حرم رضوی امروز، 26 تیرماه چهارمین روز حضور خود را در استان فارس در ایام دهه كرامت سپری می‌كند.
این كاروان كه متشكل از 4 گروه مجزاست امروز در 4 شهر شیراز، ارسنجان، كازرون و صفاشهر به اجرای برنامه می‌پردازد كه در هر شهر هم یك گروه حضور دارد.
گروه یك، امروز در شهر ارسنجان حضور دارد و در برنامه‌هایی نظیر بازدید از كمپ اعتیاد، سركشی از بیماران، زیارت امامزاده كفر از نوادگان موسی‌بن جعفر(ع) و نماز مغرب و عشاء مسجد جامع عتیق ارسنجان حضور می‌یابد.
گروه دو، امروز در شهرستان كازرون به اجرای برنامه می‌پردازد كه از جمله این برنامه‌ها می‌توان به «كاروان عشق»، «جاروكشی نمادین»، «تكریم خدمتگزاران»،‌ »به رسم ادب»، «آرام جان»، «پیام رهایی»، «ناجیان سلامت جسمانی»، «آغوش پدرانه»، «خانواده رضوی»، «بزم نور» و‌«بزم چله انقلاب» اشاره كرد.
گروه سه، صبح تا ظهر امروز در شهرك صنعتی شیراز به اجرای برنامه پرداخت و در ادامه از ساعت 17 تا 20 در جمع مدافعان حضور خواهد یافت و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء به سمت لارستان حركت خواهد كرد.
گروه چهار، از صبح امروز در شهرستان صفاشهر حضور دارد و در برنامه‌هایی نظیر «حبیبان الهی»، «كاروان عشق»، «جاروكشی نمادین»،‌ »به رسم ادب» و «بزم خورشید» مشاركت می‌كند.
انتهای پیام

captcha