مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی منجر به تقویت توریسم درمانی خواهد شد
کد خبر: 3731021
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰

مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی منجر به تقویت توریسم درمانی خواهد شد

گروه اجتماعی - معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: ایجاد مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی منجر به تقویت توریسم درمانی در استان خواهد شد.

مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی منجر به تقویت توریسم درمانی خواهد شد

به گزارش ایکنا از لرستان، حبیب‌الله خجسته پور، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، سه‌شنبه، 26 تیرماه، در حاشیه بازدید مهندس جعفری مدیرعامل بنیاد برکت کشور از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان با بیان اینکه یکی از بیماری‌هایی که در خیلی از مناطق کشور فراگیر است ناباروی است و زوجین تا حدودی از این موضوع رنج می‌برند، افزود: عدم وجود مرکز درمان ناباروری سبب شده تا زوجینی که نیاز به درمان دارند به خارج از استان مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: خروج از استان علاوه بر ایجاد خطرات در مسیر منجر به متحمل شدن هزینه‌های درمان و سفر برای آنان خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تصریح کرد: ایجاد مرکز درمان باروری جهاد دانشگاهی در استان می‌تواند موجب عدم خروج زوجین نابارور از استان و مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان شود.

وی گفت: راه‌اندازی این مرکز به اقتصاد و معیشت خانواده‌ها کمک خواهد کرد.

معاون استاندار لرستان یادآور شد: کسانی که از استان‌های دیگر برای درمان به لرستان خواهند آمد قطعا برای درآمدزایی در استان کمک خواهند کرد و حتی می تواند منجر به تقویت توریسم درمانی شود.

خجسته‌پور در مورد عملکرد جهاد  دانشگاهی در استان گفت: این نهاد در حوزه‌هایی که باهم کار می‌کنیم به معنای واقعی کلمه جهادی فعالیت دارد
.

انتهای پیام

captcha