نهادینه كردن فرهنگ امر به معروف به ایجاد امنیت پایدار یاری می‌رساند
کد خبر: 3731031
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
زراعتیان:

نهادینه كردن فرهنگ امر به معروف به ایجاد امنیت پایدار یاری می‌رساند

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی مرودشت خطاب به كاركنان ناجا تأكید كرد كه با نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در تولید امنیت پایدار در جامعه تلاش کنید.

نهادینه كردن فرهنگ امر به معروف در تولید امنیت پایدار كمك می‌كند

به گزارش ایكنا از فارس، اسماعیل زراعتیان، فرمانده انتظامی مرودشت امروز، 26 تیرماه در جمع کارکنان، با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر در تمامی موضوعات مصداق دارد، تأکید كرد: با نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در تولید امنیت پایدار در جامعه تلاش کنید.
وی، امنیت موجود در سطح شهرستان را مطلوب ارزیابی كرد و گفت: در تمامی برنامه‌ها و مأموریت‌ها حقوق شهروندی را رعایت و با مردم با ادبیات مودبانه صحبت و به آنان احترام بگذارید.
زراعتیان افزود: با رسیدگی بیشتر و سریع‌تر به مشکلات مردم، آن‌ها را همراه و همگام خود سازید ودر برقراری نظم و امنیت پایدار در سطح جامعه از مشارکت همه جانبه آحاد مختلف مردم بهره‌مند شوید و به مردم به چشم ولی نعمت خود نگاه کنید.
این مقام انتظامی ادامه داد: به خودتان و لباسی که برتن دارید به عنوان نگهبان جان، مال و ناموس مردم افتخار کنید و در برقراری نظم و امنیت که اصلی‌ترین نیاز جامعه است، با حداکثر توان و امکانات تلاش و کوشش کنید.
زراعتیان بیان كرد: باور و ذهنیت اکثریت مردم نسبت به پلیس این است که قشر زحمتکش و قابل اعتماد جامعه هستند و با کوشش و تلاش مضاعف خود این باور و ذهنیت را در مردم حفظ وآن را تقویت كنید.
فرمانده انتظامی مرودشت اظهار كرد: قطعاً همه ما هرگامی که در زندگی برمی‌داریم نتیجه و پیامد آن را خواهیم دید؛ لذا با سلامت و صلابت در راه احقاق حقوق مردم و حمایت همه جانبه از افردی که حقی از آن‌ها تضییع شده است گام بردارید و یقین داشته باشید که خداوند اجر و پاداش این تلاش و کوشش شما را خواهد داد.
انتهای پيام

captcha