آغاز رقابت ۱۴ گروه مولودخوانی در جشنواره هه‌تاو
کد خبر: 3731123
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳

آغاز رقابت ۱۴ گروه مولودخوانی در جشنواره هه‌تاو

گروه فرهنگی - ١٤ گروه مولودی‌خوانی و ١٦ مولودی‌خوان رقابت خود را درچهارمین جشنواره رضوی هه‌تاو از شامگاه گذشته، ۲۶ تیرماه در مجتمع فجر آغاز کردند.

آغاز رقابت 14 گروه‌ مولودخوانی و مولودخوانان در جشنواره هه‌تاو

به گزارش ایکنا از کردستان، ١٤ گروه مولودی‌خوانی و ١٦ مولودی‌خوان رقابت خود را درچهارمین جشنواره رضوی هه تاو از شامگاه گذشته، 26 تیرماه در مجتمع فجر آغاز کردند.
گروه‌های مولودی‌خوانی نوای قدسیان، نور، نوای رحمت، کارین، حزین، اخوان و یاهو از کردستان، آیین از فارس، انوار از خراسان رضوی، آراس از یزد، روجیار از کرمانشاه، کمالات از آذربایجان غربی، بیداد از خراسان شمالی، آلان از بوشهر در طول دو روز برگزاری جشنواره در بخش رقابتی به اجرای برنامه می‌پردازند .
احمد رحیم از هرمزگان، عبدالسلام فاتحی، مهران خالدی، پیام صفوتی، علیرضا فشیری، امیر ملکی، سهیل میرکی، بهنام حجازی، فرید منصوری، سهراب زراری و یاسین محمدی از کردستان، خسرو پرویزی از گیلان، حسن یوسف خانی از آذربایجان غربی، محمد فاروق در پور از خراسان رضوی، ابراهیم مشکدان از خراسان شمالی، محمدرضا نظری از کرمان و ده شتی قاسم علی، هیمن احمد فتح الله، فرمان رمضان علی و سامان عبدول محمد از اقلیم کردستان عراق در بخش مولودی‌خوان چهارمین جشنواره رضوی هه‌تاو با هم رقابت می‌کنند.
یادآور می‌شود؛ چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو ۲۶ تا ۲۸ تیر جاری در خانه کرد و مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha