کارکردن در حوزه دینی مرز نمی‌شناسد
کد خبر: 3731139
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

کارکردن در حوزه دینی مرز نمی‌شناسد

گروه اجتماعی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در دیدار با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان گفت: کارکردن در حوزه دینی مرز نمی‌شناسد؛ لذا با این اوصاف تعامل این دو اداره در سطح شهرستان بسیار کارگشا است و سبب اعتلای فرهنگی خواهد شد.

کارکردن در حوزه دینی مرز نمی‌شناسد

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه امروز، 27 تیرماه در دیدار با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان، اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی قروه از ظرفیت عظیم ۲۳ روحانی مستقر برخوردار است که این روحانیون معزز هم در جایگاه حقیقی و هم در جایگاه حقوقی مؤثر هستند.
وی افزود: این روحانیون در جایگاه حقیقی انسان‌هایی وارسته و در جایگاه حقوقی تأثیرگذار بر امور فرهنگی منطقه هستند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه اعلام کرد: کارکردن در حوزه دینی مرز نمی‌شناسد و لذا با این اوصاف تعامل این دو اداره در سطح شهرستان بسیار کارگشا است و سبب اعتلای فرهنگی خواهد شد.
وی با اشاره به لزوم تعامل بین این دو اداره در اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی بیان کرد: وقف یک مسئله شرعی است و ما به‌عنوان مبلغان اسلام به این مسئله اهتمام داریم.
حجت‌الاسلام منتشلو با قدردانی از زحمات و تلاش بی وقفه حجت‌الاسلام ایزدی رئیس سابق اداره اوقاف و امور خیریه یادآور شد: امیدواریم حضور حجت‌الاسلام مرادی در سطح شهرستان منشا خیرات و برکات باشد.
حجت‌الاسلام مرادی، رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه با اشاره به نقش دشمنان برای مقابله با دین و جریان‌سازی دین‌ستیزی گفت: لازم است تا نهادهای فرهنگی با هم تعامل بسیار قوی داشته باشند تا بتوانیم دسیسه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
انتهای پیام

captcha