ارائه آموزش‌های تربیت اسلامی به 350 نفر از مدیران مراکز پیش دبستانی بسیج
کد خبر: 3731144
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

ارائه آموزش‌های تربیت اسلامی به 350 نفر از مدیران مراکز پیش دبستانی بسیج

گروه جامعه ــ 350 نفر از مدیران و مربیان مراکز پیش دبستانی قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در دوره‌ای که نگاهی به طراحی نظام جامع آموزشی با استناد به آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) دارد، حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش ایکنا؛ همایش توانمندسازی و ارتقای سطح علمی و آموزشی مدیران و مربیان مراکز پیش دبستانی قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از سوی سازمان قرآن و عترت بسیج برگزار می‌شود.

این همایش طی روزهای 28 و 31 تیر‌ماه و یکم مرداد‌ماه از ساعت 8 تا 13 در سالن شهید رشادی حسینیه فاطمه الزهرا(س) پادگان حضرت ولیعصر(عج) برپا می‌شود.

350 نفر از مدیران و مربیان مراکز پیش دبستانی قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در این دوره که نگاهی به طراحی نظام جامع آموزشی با استناد به آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) دارد، حضور پیدا می‌کنند.

بنابر گزارش ایکنا؛ در این دوره به اثر تغذیه و تربیت اسلامی بر مبنای آیه 51 سوره مومنون که می‌فرماید « يَا أَيُّهَا الرُّسُلُ كُلُوا مِنَ الطَّيِّبَاتِ وَاعْمَلُوا صَالِحًا إِنِّي بِمَا تَعْمَلُونَ عَلِيمٌ؛ ای پیامبران، از چیزهای پاکیزه و خوش بخورید و کارهای شایسته کنید که من به کارهایی که می‌کنید آگاهم» پرداخته می‌شود.

روز 28 تیرماه موضوع «تغذیه و تربیت اسلامی» با حضور مصطفی جهانی‌راد، روز 31 تیرماه، موضوع «مبانی تمدن اسلامی و تقابل آن با غرب و معرفی سبک زندگی اسلامی» با حضور میرزایی و روز یکم مردادماه، نیز موضوع «روانشناسی رشد، طیب گزینی و تفکر» با حضور مریم ادیب، مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

captcha