تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت؛ گره‌گشای مشکلات کشور
کد خبر: 3731154
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت؛ گره‌گشای مشکلات کشور

گروه اجتماعی- مشاور استاندار زنجان در امور ایثارگران با تأکید بر تکریم ایثارگران گفت: تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت گره‌گشای بسیاری از مشکلات کشور است.

تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت گره‌گشای مشکلات کشور
به گزارش ایکنا، از زنجان، اسماعیل خدایی روز گذشته، 26 تیرماه در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان طارم، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ بسیار غنی و ارزشمندی است و تجربه جنگ نشان داد که تکیه بر این فرهنگ می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند به طوری که در طول جنگ تحمیلی علی‌رغم اتحاد تمام کشورهای جهان علیه ایران به برکت فداکاری و جانفشانی رزمندگان که هر چه داشتند گذشتند، هیچ آسیبی به کشور نرسید.

مشاور استاندار زنجان در امور ایثارگران با اشاره به عظمت جایگاه ایثارگران و جانبازان در نزد امام و رهبری، گفت: در سیاست‌های کلی نظام که توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است به اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت، تعظیم و تکریم ایثارگران و پاسداری از منزلت آنان، حمایت از آثار تولید شده در این زمینه، شناخت نیازهای واقعی ایثارگران و تلاش در جهت مرتفع نمودن آن، مناسب‌سازی، توانمندسازی، حمایت‌های قضایی و بسترسازی جهت تحقق این امور تاکید و کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز در جهت عملیاتی شدن آن تشکیل شده است.

وی با تأکید بر اهمیت دیدار با خانواده‌های معظم شهدا،عنوان کرد: همه ملت ایران مدیون شهدا هستند و بایستی همواره فداکاری‌ها آنها را به خاطر داشته و در مقابل خانواده های آنان تعظیم کنیم.

در ادامه این جلسه نیز سید محسن موسوی معاون مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان زنجان گفت: جلسات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ادوار گذشته تشکیل می‌شد ولی در دولت تدبیر و امید قوت بیشتری به خود گرفته است.

وی تاکید کرد: بایستی ضمن انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جدید، خود ایثارگران را که سمبل ایثار و شهادت هستند دریابیم.

این مسئول ادامه داد: بسیاری از مشکلات این قشر به برکت نظام جمهوری اسلامی برطرف شده ولی مشکلاتی نیز وجود دارد که نیازمند حمایت مسئولین است.
 
انتهای پیام
captcha