کشور امروز نیازمند کار جهادی است
کد خبر: 3731156
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

کشور امروز نیازمند کار جهادی است

گروه اجتماعی - فرماندار طارم با اشاره به اینکه کشور امروز در وضعیت مطلوبی قرار ندارد، گفت: کشور امروز نیاز به کار جهادی و مدیران ایثارگر دارد.

کشور نیاز به مدیران جهادی دارد
به گزارش ایکنا از زنجان، فریدون هاشم‌نژاد، فرماندار طارم روز گذشته، 26 تیرماه  در اولین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان با بیان اینکه در جنگ تحمیلی 230 هزار شهید و 800 هزار مجروح جنگی دادیم و آثار و برکات دفاع مقدس در وضعیت امروز کشور قابل لمس است، اظهار کرد: فروتنی در اوج قدرت راه شهداست و ما باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه کشور امروز نیاز به کار جهادی و مدیران ایثارگر دارد، تصریح کرد: مدیرانی که از عهده مسئولیشان بر نمی‌آیند بایستی داوطلبانه کناره‌گیری کنند.

فرماندار طارم با اشاره به اینکه کشور امروز در وضعیت مطلوبی قرار ندارد، گفت: بعد از 40 سال از عمر انقلاب دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم و عملکرد ضعیف مدیران قابل قبول نیست.

فرماندار طارم با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با کشورمان، تصریح کرد: ما در برابر دشمنی مثل آمریکا نیاز به یک وحدت رویه داریم و بایستی پشتیبان رهبری و یاور دولت باشیم.

هاشم نژاد تاکید کرد: بایستی خدمت به مردم را در اولویت کاری خود قرار داده و به موقع پاسخگوی نیازهای مردمی باشیم و تلاش کنیم با ایجاد وحدت و امید در جامعه از این گردنه سخت عبور کنیم.

در ادامه این جلسه نیز علی وقف‌چی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: مدیران مختلف در نظام جمهوری اسلامی خدمات نسبی ارزنده‌ای داشته‌اند که مردم این خدمات را لمس می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در کنار خدمات مسئولان نقدهایی نیز وجود دارد، تصریح کرد: بایستی نقدهای منصفانه را قبول و در جهت حل مشکلات مردم تلاش کرد.
 
انتهای پیام
captcha