قرائت دسته‌جمعی سوره‌های «ناس تا زلزال» در کشور
کد خبر: 3731178
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

قرائت دسته‌جمعی سوره‌های «ناس تا زلزال» در کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مرکز قرآنی آستان قدس از قرائت دسته‌جمعی سوره‌های «ناس تا زلزال» شب میلاد امام رضا(ع) در سراسر کشور خبر داد.

قرائت دسته‌جمعی سوره‌های «ناس تا زلزال» در سراسر کشور

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمسعود میریان، مدیر مرکز قرآنی آستان قدس رضوی از برگزاری طرح قرآنی «سراج الله» در شب میلاد امام رضا(ع) خبر داد و گفت: این طرح پس از نماز مغرب و عشاء به‌صورت هم‌زمان در مساجد و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه طرح سراج‌الله برگرفته از لقب امام هشتم(ع) است، گفت: این طرح ویژه قرائت دسته جمعی سوره‌های مبارکه زلزال تا سوره ناس است که پیش‌بینی می‌شود در محل‌های اجرای طرح بیش از ۵۰ هزار تلاوت انجام و ثواب آن به محضر امام رضا(ع) اهدا شود.
میریان مشارکت در طرح ۱۴۵۲ را یکی از اهداف طرح برشمرد و گفت: یکی از اهداف اجرای طرح «سراج الله» مشارکت در طرح ملی ۱۴۵۲ است که با هدف گسترش فرهنگ تلاوت و تدبر در آیات قرآن کریم و همگرایی نهادهای قرآنی و اجتماعی برای ایجاد پویش‌های معنوی اجرا می‌شود.
مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی درخصوص نهاد‌های مشارکت‌کننده در طرح گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه، مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور، رادیو قرآن، شبکه قرآن و معارف سیما، ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت و برخی مؤسسات فرهنگی ـ هنری آستان قدس رضوی از جمله مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان، چاپ و انتشارات و مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در این طرح مشارکت دارند.

انتهای پیام

captcha