جوانان در راه ترویج فرهنگ قرآنی از هیچ اقدامی کوتاهی نکنند
کد خبر: 3731192
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

جوانان در راه ترویج فرهنگ قرآنی از هیچ اقدامی کوتاهی نکنند

گروه فعالیت‌های قرآنی - اعظم جدیدی، مادر حنانه خلفی از نخبگان قرآنی در حاشیه بزرگترین رویداد قرآنی خراسان رضوی گفت: جوانان برای بهینه‌سازی اوقات فراغت در راستای ترویج فرهنگ قرآنی تلاش کنند و در این مسیر از هیچ اقدامی کوتاهی نکنند.

 ///
اعظم جدیدی مادر حنانه خلفی، حافظ کل قرآن در حاشیه بزرگترین رویداد قرآنی خراسان رضوی در مشهد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: از زمان ازدواج با نیت پرورش فرزندان قرآنی صاحب اولاد شدیم و اکنون به لطف خدا و در سایه قرآن موفق به تربیت چهار فرزند قرآنی هستیم.

وی در ادامه افزود: سه فرزندم حافظ کل قرآن و یک فرزند دیگرم 10 جزء قرآن کریم را به دو زبان عربی و انگلیسی حفظ است و این افتخاری برای من و همسرم محسوب می‌شود.

بهره‌مندی از تجربه‌های قرآنی دیگران از الطاف خداوند است

مادر این حافظ کل 10 ساله که به عنوان مهمان از تهران در این دوره مسابقات دعوت شده بود، با اشاره به برکات حفظ در زندگی، بیان کرد: اکنون که به بهانه مسابقات برای زیارت امام رضا(ع) همزمان با دهه کرامت طلبیده شده‌ایم از برکات نورانی قرآن است، همچنین توفیق حضور در مجالس و مسابقات قرآن و بهره‌مندی از تجربه‌های قرآنی دیگران از الطاف خداوند است.

وی گفت: وظیفه پدر و مادر، تربیت فرزندان در راه درست و اسلامی است و تربیت قرآنی یکی از برترین الگوهای تربیتی است.

جدیدی اظهار کرد: بهتر است جوانان از اوقات فراغت خود در راه ترویج قرآن بهره‌مند شوند و سعی کنند در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

 مادراین نخبه قرآنی گفت: هرچه داریم از برکت خون شهداست و گام برداشتن در عرصه‌های قرآنی و در راستای رفع مهجوریت قرآن در جامعه خدمتی در راه شهدا است.

انتهای پیام

captcha