تحقق اهداف دومین طرح استعدادهای درخشان قرآنی در اولین اردو
کد خبر: 3731216
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
یاراحمدی خبر داد:

تحقق اهداف دومین طرح استعدادهای درخشان قرآنی در اولین اردو

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور سازمان دارالقرآن الکریم از تحقق اهداف برنامه‌ریزی شده دومین دوره طرح استعدادهای درخشان قرآنی در اولین اردوی این طرح قرآنی خبر داد.

تحقق اهداف برنامه‌ریزی شده دومین دوره طرح استعدادهای درخشان قرآنی در اولین اردو

محسن یاراحمدی، مسئول طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ با اشاره به برگزاری اولین اردو از دومین دوره طرح استعدادهای درخشان قرآنی به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: با وجود اینکه مقداری از لحاظ مکانی و اسکان قرآنیان با مشکلاتی مواجه بودیم، ولی فضا از نظر آموزشی بسیار مناسب بود و اهداف برنامه‌ریزی شده در این زمینه نیز محقق شد.
مسئول طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور سازمان دارالقرآن الکریم ادامه داد: اساتید حاضر در این اردو از نظر آموزشی کاملا راضی بودند و طی اجرای اردو، کلاس‌های آموزشی صبح و بعد از در حدود هشت ساعت برگزار می‌شد که این کلاس‌ها نیز به صورت کارگاهی برنامه‌ریزی شده بود.
یاراحمدی با بیان اینکه در این رابطه کاربرگی تهیه شده بود که هر کدام از اساتید توصیفاتی از سطح قرآن‌آموزان را در آن یادداشت می‌کردند تا بدین‌وسیله سطح کیفی قرآن‌آموزان نیز سنجیده شود، گفت: این برنامه با توجه به اینکه امکان دارد تا از سال آینده فضای طرح استعدادهای درخشان قرآنی تغییر کند، اجرا شد تا در بین قرآن‌آموزان استعدادهای توانمند مشخص شوند.

انتهای پیام

captcha