سمینار «مسیر موفقیت نوجوانان» در اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 3731268
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

سمینار «مسیر موفقیت نوجوانان» در اراک برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - مسئول موسسه فرهنگی آموزشی آرامش سبز اراک از برگزاری سمینار «مسیر موفقیت نوجوانان» در اراک خبر داد.

سمینار «مسیر موفقیت نوجوانان» در اراک برگزار می شود

حجت‌الاسلام محمد ملکی، مسئول موسسه فرهنگی آموزشی آرامش سبز اراک در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری سمینار « مسیر موفقیت نوجوانان» در اراک خبر داد و اظهار کرد: این سمینار برای اولین‌بار در سطح اراک برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: فراهم کردن زمینه‌های لازم برای آشنایی والدین و نوجوانان با توجه به مهارت‌های کلیدی که نوجوان در قرن حاضر به آن‌ها نیاز دارند تا در عرصه ارتباطات کاری و خانوادگی توانمند و در بزرگسالی به فردی شادکام و رضایتمند تبدیل شوند،از جمله اهداف برگزاری این سمینار به شمار می‌رود.
مسئول موسسه فرهنگی آموزشی آرامش سبز اراک افزود: در این سمینار از دو بانوی استاد، سمیه‌سادات مهدوی و سیده سحر عظیمی از اساتید استان‌های کرمان و تهران دعوت بعمل آمده است.
حجت الاسلام ملکی گفت: در این سمینار به معرفی یک دوره کارگاهی 40 ساعته به نام « نوجوان توانمند» در قالب 10 جلسه آموزشی که محل اجرای آن موسسه آرامش اراک است، پرداخته می‌شود.
وی بیان کرد: دوره«نوجوان توانمند» برای اولین بار در اراک با تدریس 6 استاد متخصص در حیطه توانمد‌سازی نوجوان اجرا خواهد شد و کارگاه به صورت کاملا کاربردی و مهارتی است. والدینی که در این مراسم شرکت می‌کنند، می‌توانند برای ثبت‌نام فرزند خود در این دوره آموزشی اقدام کنند.
مسئول موسسه فرهنگی آموزشی آرامش سبز اراک افزود: حضور برای جوانان در این سمینار بلامانع است، افراد به منظور تهیه بلیط می‌توانند به آدرس خیابان شهید بهشتی(عباس آباد)، روبروی هلال احمر، انتهای بن‌بست دانش، موسسه آرامش سبز مراجعه یا با شماره 32223652 تماس حاصل کنند. دانشجویان نیز می توانند در این سمینار شرکت کنند و از تخفیف 30 درصدی بهره‌مند شوند.
حجت‌الاسلام ملکی گفت: این سمینار روزجمعه 29 تیرماه از ساعت 16 الی 19 در محل کوی امام علی، مجتمع فرهنگی آفتاب اراک برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha