شفاف‌سازی مدیران؛ لازمه ایجاد هرچه سریع‌تر اتحادیه مدغم کشوری
کد خبر: 3731298
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

شفاف‌سازی مدیران؛ لازمه ایجاد هرچه سریع‌تر اتحادیه مدغم کشوری

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ عضو اتحادیه قرآنی مازندران شفافیت مدیران را لازمه ایجاد هرچه سریع‌تر اتحادیه مدغم کشوری دانست.

شفاف‌سازی مدیران؛ لازمه ایجاد هرچه سریع‌تر اتحادیه مدغم کشوری

میثم شالیکار،‌ عضو اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ در رابطه با بحث تسریع در روند ادغام اتحادیه‌های قرآنی کشوری اظهار کرد: در بحث ادغام به نظر می‌رسد تا به امروز به خاطر عدم شفاف‌سازی دستگاه‌های مداخله‌کننده در امور قرآنی چه نهادهایی که در هیئت رسیدگی به امور مؤسسات حضور داشتند و چه نهادهایی که به عنوان نماینده‌های مردمی بودند، این امر به تعویق افتاده است و اگر این سازمان‌ها و نهادها از شفافیت کافی و صداقت لازم برخوردار بودند، امروز این مسائل و مشکلات به وجود نمی‌آمد.
شالیکار ادامه داد: همین اساس‌نامه‌ای را که امروز وجود دارد و حدود سه سال پیش توسط خود این افراد مصوب شد، هیچ استانی در جریان آن قرار نگرفت و امروز نیز همین آقایان برای اینکه در واقع چون از مجموعه خارج شده‌اند و بتوانند خود را در اساس‌نامه‌ای که خود تبیین کرده‌اند جای دهند، اساس‌نامه را قبول ندارند.
عضو اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت مازندران با بیان اینکه قرآن امانتی است الهی و باید به صورت کلی به آن نگاه کرد، تصریح کرد: برخی مدیران متأسفانه نتوانستند این موضوع یعنی مسئله اساس‌نامه را که دارای ضعفهای زیادی نیز است را با جدیت بررسی و عملیاتی کنند و در کوتاه‌ترین زمان مجموعه اتحادیه مدغم کشوری را تشکیل دهند.
وی اظهار کرد: تسریع در روند شکل‌گیری اتحادیه مدغم کشوری می‌طلبد که مدیران سابق و فعلی شفافیت خاصی داشته باشند و تنها به دنبال حاکمیت خود نباشند. همچنین، نهادهای مردمی نیز باید به دنبال انتفاع شخصی خود نباشند و مصلحت کشور در این مسئله دیده شود. ان‌شاءالله با همت مدیران عامل استان‌ها بحث ادغام را پیگیری خواهیم کرد و آن را به ثمر خواهیم نشاند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha