آخرین اخبار از اعتراضات گروه‌های تواشیح به نتایج مسابقات
کد خبر: 3731308
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

آخرین اخبار از اعتراضات گروه‌های تواشیح به نتایج مسابقات

گروه مسابقات ــ نتایج بررسی اعتراضات گروه‌های تواشیح به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ارسال شده و طی روزهای آینده نتایج این اعتراضات اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایکنا، در حالی نتایج مرحله مقدماتی مسابقات تواشیح و هم‌خوانی قرآن کریم طی روزهای گذشته از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد، که بلافاصله بعد از اعلام این نتایج با اعتراضات زیادی از سوی گروه‌های تواشیح مواجه شد.
بر همین اساس گروه‌های تواشیح تا روز 23 تیرماه اعتراضات خود را به صورت رسمی به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ارائه داده و هیئت داوران نیز پس از آن به بررسی اعتراضات پرداختند.
موارد اعتراضی گروه‌های تواشیح به داوران آیتم‌های مختلف ارائه شده تا آخرین بازبینی‌ها را انجام دهند.
براساس شنیده‌های خبرنگار ایکنا، نتایج و نظرات هیئت داوران پس از بررسی اعتراضات به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ارائه شده و به احتمال بسیار زیاد طی روزهای آینده نتایج این بررسی اعلام خواهد شد.
شنیده‌های خبرنگار ایکنا حاکی از راه‌یابی تعداد بیشتری از گروه‌های تواشیح به مرحله نهایی مسابقات است و حتی احتمال حضور بیش از 15 گروه در مرحله نهایی نیز وجود دارد. با این وجود تصمیم نهایی در این زمینه توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه که طی روزهای آینده اعلام می‌شود، اتخاذ خواهد شد.
یادآور می‌شود آثار ارسالی به مسابقات تواشیح و هم‌خوانی قرآن کریم که امسال نیز همچون سال‌های گذشته همراه با تغییراتی بود، هفته گذشته مورد ارزیابی داوران قرار گرفت و در نهایت 12 گروه از 37 گروه حاضر در این مرحله به مرحله کشوری راه پیدا کردند. این موضوع باعث اعتراض گروه‌های بازمانده شد.

انتهای پیام

captcha