مربی کانون پرورش فکری خوزستان برگزیده جشنواره ملی تولید کتاب رضوی شد
کد خبر: 3731319
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

مربی کانون پرورش فکری خوزستان برگزیده جشنواره ملی تولید کتاب رضوی شد

گروه فرهنگی ـ اثر ادبی لیلا سپهری مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در سومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی به‌عنوان اثر برگزیده معرفی شد.

مربی کانون پرورش فکری خوزستان برگزیده جشنواره ملی تولید کتاب رضوی شد

به گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، داستان «بغض شیرین» نوشته لیلا سپهری مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرامام از سوی هیئت‌داوران سومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی به‌عنوان رتبه دوم بخش داستان معرفی شد و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان و لوح تقدیر را برای این نویسنده خوزستانی به ارمغان آورد.

لیلا سپهری مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در مرکز فرهنگی هنری بندرامام است که از سال 1384 تاکنون در این نهاد فرهنگی به کودکان و نوجوانان این خطه از ایران اسلامی خدمت‌رسانی فرهنگی می‌کند.

سومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی به میزبانی شهرکرد در حالی با محوریت شخصیت و ابعاد زندگی امام رضا(ع)، احادیث امام رضا(ع)، هجرت امام رضا(ع)، سیره و فرهنگ رضوی و شخصیت و ابعاد زندگی پدر گرامی امام رضا(ع) برگزار شد که نزدیک به 300 اثر شامل بیش از 250 اثر در بخش کتاب‌های آماده چاپ و 43 عنوان کتاب چاپ شده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

گفتنی است؛ مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی، روز گذشته 26 تیرماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل سالن غدیر شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام

captcha