بازدید رئیس اسبق سازمان حج و زیات از ایکنا
کد خبر: 3731360
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

بازدید رئیس اسبق سازمان حج و زیات از ایکنا

گروه جامعه ــ رئیس اسبق سازمان حج و زیارت کشور امروز، 27 تیرماه، با حضور در خبرگزاری ایکنا، از بخش‌های مختلف این خبرگزاری بازدید کرد.

بازدید رئیس اسبق سازمان حج و زیات از ایکنابه گزارش ایکنا؛ حسین رضایی، رئیس اسبق سازمان حج و زیارت کشور امروز، 27 تیرماه، با حضور در خبرگزاری ایکنا، از بخش‌های مختلف این خبرگزاری بازید کرد و در جریان کار و نحوه فعالیت تحریریه فارسی، بین‌الملل و کانون خبرنگاران نبأ خبرگزاری ایکنا قرار گرفت.

وی ضمن این حضور از سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، استدیو مبین و مرکز مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم نیز بازدید کرد و در ادامه گفت‌وگویی را با سید محمدجواد شوشتری، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا داشت.

رضایی با توجه به فعالیت‌های علمی و اسلامی که در کشورهای مختلف داشته است، به ارائه راهکارهایی برای توسعه اقدامات داخلی و بین المللی ایکنا پرداخت و گفت: فعالیت‌های خوبی در مورد حج و زکات به صورت علمی در سایر کشورهای صورت گرفته است و بهتر است در ایران نیز به این مقوله ورود پیدا کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در بخش قرآنی نمی‌توان گفت موازی کاری بد است، تصریح کرد: هر کجا چراغ قرآن روشن باشد، خوب است اما این موارد به ویژه در حوزه پژوهش باید به صورت متمرکز عمل کنند.

رضایی با اشاره به اینکه در کشورهای مختلف در حوزه علمی بر روی مباحث قرآنی فعالیت‌های متعددی صورت گرفته شده است، عنوان کرد: سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور با هکماری سایر کشورها می‌توانند اقدامات پژوهشی خوبی داشته باشند.

گزارش تصویری این دیدار را اینجا ببینید!

انتهای پیام

captcha