برگزاری جلسه هماهنگی‌ برنامه‌های دهه امامت و ولایت در لرستان
کد خبر: 3731379
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

برگزاری جلسه هماهنگی‌ برنامه‌های دهه امامت و ولایت در لرستان

گروه فرهنگی ـ امروز، ۲۷ تیرماه در جلسه‎ای هماهنگی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت ازجمله مراسم بنیاد غدیر و همایش سیره علوی انجام پذیرفت.

برگزاری جلسه هماهنگی‌ برنامه‌های دهه امامت و ولایت در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، با حضور رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان امروز چهارشنبه، 27 تیر در دفتر نماینده ولی‎فقیه در لرستان، هماهنگی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت ازجمله مراسم بنیاد غدیر و همایش سیره علوی انجام پذیرفت .
آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد در این جلسه، با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در سلامت معنوی جامعه، فصل تابستان را فرصت مغتنم و مناسبی دانست تا این نهاد گسترده با برنامه‌ریزی جامع و جذاب بتواند برای رسیدن به اهداف بلند خود با طرحی نو و بدیع موفق باشد.
رضا زینی‎وند مقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نیز در این جلسه،گفت: با برنامه‌ریزی هر اقدام مطلوب و هزینه‌ای را در جهت اعتلای آموزش و پرورش انجام می دهیم زیرا معتقدیم هزینه کردن در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است و اگر سرمایه‌گذاری نکنیم در آینده خسارت‌های جبران‌ناپذیری به این دستگاه وارد خواهد شد .
وی با اشاره به رسالت خطیر آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده، افزود: پایه و اساس توسعه کشور آموزش و پرورش است و قطعاً آموزش و پرورش در این مسیر نیازمند حمایت‌ها، هدایت‌ها و ارشادات نماینده ولی‌فقیه در استان است.
زینی‌وندمقدم ارشادات نماینده ولی‌فقیه را بسیار حائز اهمیت دانست زیرا وی به نمایندگی از طرف مقام معظم رهبری و همچنین از نظر جایگاه علمی، کشوری و حکومتی می‌تواند در رشد و توسعه استان بسیار تاثیرگذار باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ابراز امیدواری کرد که با گسترش تعامل و افزایش ارشادات و راهنمایی‌های آیت‌الله میرعمادی بتوانیم با اجرای برنامه‌ای مدون در پیشرفت و تعالی آموزش و پرورش موفق‌تر از گذشته عمل کنیم.
زینی‌وند مقدم با اشاره به پیش رو بودن دهه امامت ولایت، آن‌را فرصت بسیار مغتنمی برای فرهنگ‌سازی و معرفی بزرگان دین و الگوهای خوب جامعه خصوصاً قشر فرهنگی و دانش‌آموز عنوان کرد .

 

انتهای پیام

captcha