طرح نوین مشاغل خانگی؛ اتصال زنجیره‌های کارآفرینی
کد خبر: 3731380
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

طرح نوین مشاغل خانگی؛ اتصال زنجیره‌های کارآفرینی

گروه اجتماعی - رئیس جهاددانشگاهی استان ایلام گفت: طرح نوین مشاغل خانگی کمک خواهد کرد تا حاصل زحمات هنرمندان و کارآفرینان این دیار به نام خود آنها و با برند استان به فروش برسد.

به گزارش ایکنا از ایلام، سیدغلامرضا حسینی، رئیس جهاددانشگاهی استان ایلام امروز در مراسم افتتاحیه‌ی طرح «کسب و کار من» اظهار کرد: اشتغال امروز دغدغه‌ی اصلی مسئولان و دلسوزان نظام است و جهاددانشگاهی نیز به عنوان نهادی توسعه‌ای و تسهیل‌گر در قالب یک قرارداد با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طرح نوین توسعه مشاغل خانگی را عهده‌دار شده است.
وی با بیان اینکه طرح نوین توسعه مشاغل خانگی ریسک‌پذیری پایینی دارد و متقاضی می‌تواند با مراجعه به سامانه inhb.ir در یکی از اولویت‌های مشخص شده ثبت‌نام و فعالیت کند، تصریح کرد: قبل از اجرای این طرح مطالعات عمیقی درباره تجربه کشورهای دیگر انجام شده است.
رئیس جهاددانشگاهی ایلام تصریح کرد: در اجرای این طرح نقاط ضعف طرح‌های گذشته دیده شده است و اگر تسهیلاتی داده شود هدفمند بوده و تمام زنجیره‌ها و مسائل مانند اتصال به بازار و زنجیره تامین دیده شده است.
حسینی برندسازی را ازدستاوردهای طرح نوین مشاغل خانگی عنوان کرد و گفت: این طرح کمک خواهد کرد تا حاصل زحمات هنرمندان و کارآفرینان این دیار به نام خود آنها در بازار فروش دیده شوند.
وی افزود: بعد از خاتمه‌ی ثبت‌نام، غربالگری و آموزش‌ متقاضیان آغاز خواهد شد.
انتهای پیام
captcha