ساخت مستندهای «گروه ابوذر»، «شهید همدانی» و «مرحوم دباغ» در همدان
کد خبر: 3731400
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

ساخت مستندهای «گروه ابوذر»، «شهید همدانی» و «مرحوم دباغ» در همدان

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از ساخت مستندهای «گروه ابوذر»، «شهید همدانی» و «مرحوم دباغ» در همدان خبر داد.

ساخت مستندهای «گروه ابوذر»، «شهید همدانی» و «مرحوم دباغ» در همدان

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از فارس، علی بقایی معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان پیش از ظهر امروز در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه برنامه‌های مربوط به چهلمین سال پیروزی انقلاب از سال 96 آغاز شده است، اظهار کرد: از مسؤولان دستگاه‌ها درخواست شده به مناسبت هفته دولت نمایشگاهی از دستاوردهای دستگاه‌ها را به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب برگزار کنند.
وی با بیان اینکه یکی از اقداماتی که در بخش فرهنگی انجام گرفت معرفی شهدای سال از بین شهدای انقلاب است، افزود: امسال گروه ابوذر به عنوان شهدای شاخص استان انتخاب شدند، در شهرستان همدان شهیدان دیباج و در سایر شهرستان‌ها نیز شهدای انقلاب به عنوان شهدای شاخص معرفی شدند.
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه یکی از چالش‌های ما چالش‌های هویتی است، عنوان کرد: 80 درصد جمعیت ما را متولدان بعد از انقلاب تشکیل می‌دهند که باید برای آنها تولید محتوا کنیم.
چهره‌های مبارز انقلابی بدون خط‌کشی دیده شوند
وی با بیان اینکه باید برای حوزه پژوهشی و محتوایی کار کنیم، گفت: یکی از کارهایی که در حال انجام است ساخت مستندهای گروه ابوذر، شهید همدانی و مرحوم مرضیه دباغ است و اگر تأمین اعتبار شود مستند شهید مفتح نیز ساخته می‌شود.
بقایی با بیان اینکه نیاز به آرشیوسازی داریم و جای مرکز اسناد در برنامه‌ها خالی است، عنوان کرد: یکی از برنامه‌هایی که تولید شده چلچراغ همدان است.
وی با تأکید بر اینکه زحمت صدا وسیمای مرکز همدان امسال نسبت به سال‌های گذشته دوچندان شده است، گفت: جلسات ما نباید گفتمانی باشد و هر کمیته دستور کار خود را به شکل مشخص داشته باشد.
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه ما باید برای برگزاری چهملین سالگرد پیروزی انقلاب با جان و دل کار کنیم، افزود: ظرفیتی به نام انقلاب اسلامی داریم که باید دستاوردهای آن را برای نسل جوان تبیین کنیم.
وی با بیان اینکه ما باید برنامه‌های اجرایی داشته باشیم و خروجی جلسات در دورترین نقاط استان دیده شود، خاطرنشان کرد: باید در برنامه‌ها چهره‌های مبارز انقلابی بدون خط‌کشی دیده شود.
انتهای پیام

captcha