تجلیل از 3 مؤسسه برتر قم در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3731423
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
در قم انجام گرفت؛

تجلیل از 3 مؤسسه برتر قم در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طی مراسمی از سه مؤسسه برتر در استان قم با حداکثر ثبت‌نام کنندگان و قبول شدگان تجلیل به عمل آمد.

زهرا سادات عامری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن وعترت قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: طی مراسمی روز گذشته، 26 تیرماه از 150 برگزیده آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن از مؤسسات قرآنی تجلیل به عمل آمد.
وی با اشاره به اینکه طی این مراسم نیز از سه مؤسسه برتر قرآنی در این زمینه تجلیل به عمل آمد، اظهار کرد: تجلیل از مؤسسات قرآن و نهج‌البلاغه با مدیریت محمد رضازاده، مؤسسه کربلایی کاظم با مدیریت علی اصغر کریمی و مؤسسه عاشقان اباصالح المهدی(عج) با مدیریت حجت‌الاسلام امینی به دلیل تعداد بالای ثبت‌نام کنندگان در این آزمون و همچنین تعداد بیشترین قبول‌شدگان در این مؤسسات، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
عامری عنوان کرد: همچنین از مدرسه شبانه روزی حفظ و مفاهیم یکساله کل قرآن کریم امام سجاد(ع) وابسته به مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) نیز به دلیل حضور تعدادی از حائزین رتبه‌های برتر آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن درآن، مورد تجلیل قرار گرفت.
انتهای پیام

captcha