احداث ۲ هزار واحد بوم‌گردی در کشور
کد خبر: 3731432
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
مونسان خبرداد:

احداث ۲ هزار واحد بوم‌گردی در کشور

گروه اجتماعی ـ- رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از احداث ۲ هزار واحد بوم گردی در کشور خبر داد و گفت: با تحقق این هدف ۱۶ هزار شغل ایجاد خواهد شد.

احداث ۲ هزار واحد بوم‌گردی در کشور

به گزارش ایکنا از لرستان، علی‌اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری عصر امروز چهارشنبه ۲۷ تیر در بدو ورود به لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: در این سفر تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ساماندهی حریم قلعه فلک‌الافلاک به عنوان نماد لرستان را در نظر خواهیم گرفت.
وی با اشاره به این‌که در طرح اشتغال روستایی ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای حوزه گردشگری و صنایع‌دستی اختصاص پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: سهم استان لرستان نیز در این محل مشخص شده است.
مونسان به ضرورت توسعه گردشگری استان‌های غرب کشور اشاره کرد و گفت: مناطق غربی کشور مناطق خوب، بکر و طبیعی هستند و می‌توان طبیعت‌گردی را در آن‌ها توسعه داد.
رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به برنامه‌ریزی‌های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در حوزه صنایع دستی اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌‌های استان‌های غربی کشور، ضرورت افزایش سهم این استان‌ها در حوزه طبیعت و گردشگری وجود دارد.

انتهای پیام

captcha