برپایی همایش تبیین سیاست‌ها و اقدامات رسانه ملی در بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب
کد خبر: 3731443
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
در فارس صورت می‌گیرد؛

برپایی همایش تبیین سیاست‌ها و اقدامات رسانه ملی در بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب

گروه اجتماعی ـ اولین همایش تخصصی تبیین سیاست‌ها و اقدامات رسانه ملی در بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به میزبانی صدا و سیمای فارس برگزار می‌شود.

برپایی همایش تبیین سیاست‌ها و اقدامات رسانه ملی در بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای فارس، سیدتقی سهرابی با اعلام این خبر گفت: اولین همایش تخصصی تبیین سیاست‌ها و اقدامات مراکز درباره بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی روزهای جمعه و شنبه، 29 و 30 تیرماه به میزبانی صدا و سیمای مرکز فارس برگزار می‌شود.
مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: نشست تخصصی سیما و شبکه شما، نشست تخصصی صدا، نشست تخصصی خبر و نشست تخصصی فضای مجازی از جمله برنامه های این کارگروه تخصصی است.
سهرابی به تشریح نشست‌های عمومی و تخصصی این کارگاه دو روزه پرداخت و گفت: در نشست عمومی به بیان سیاست‌ها، اهداف و راهبردهای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرداخته می‌شود و مدیریت پیام و برنامه‌سازی در رسانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی افزود: در نشست تخصصی که با حضور حوزه‌های سیما، صدا، خبر و فضای مجازی مراکزجنوب کشور، برگزار می‌شود طرح‌ها و سیاست‌های کلی قابل اجرا در مراکز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد.
مدیر کل صدا وسیمای فارس نشست با جبهه فرهنگی استان را از دیگر برنامه‌های نشست بیان کرد و گفت: در این کارگاه دو روزه جلسه‌ای با فعالان جبهه فرهنگی استان فارس برگزار می شود و فاطمی، رئیس سیمای استان‌ها با فعالان فرهنگی این جبهه دیدار و گفت‌وگو می‌کند.
یادآور می‌شود، در این گردهمایی دو روزه شاهد رونمایی از رژی پخش سیما، رونمایی از گرافیک جدید شبکه فارس و دکور جدید خبر سیما خواهیم بود و دوره آزمایشی این طرح‌ها آغاز خواهد شد.
انتهای پیام

captcha