برترین‌های استانی مسابقه قرآنی «کار و تلاش» به مرحله کشوری راه یافتند/ کارگر روشندل حائز رتبه اول حفظ 20 جزء
کد خبر: 3731473
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
مرتضی پروانه خبرداد:

برترین‌های استانی مسابقه قرآنی «کار و تلاش» به مرحله کشوری راه یافتند/ کارگر روشندل حائز رتبه اول حفظ 20 جزء

کانون خبرنگاران نبأ ــ معاونت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از راهیابی برترین‌های رشته مفاهیم، حفظ و قرائت قرآن کریم سیزدهمین دوره مسابقات «کار و تلاش» این استان به مرحله کشوری خبرداد.

برترین‌های استانی مسابقه قرآنی «کار و تلاش» به مرحله کشوری راه یافتند/ کارگر روشندل قرآنی حائز رتبه اول رشته حفظ 20 جزء

مرتضی پروانه، معاونت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در گفت و گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به اعلام نتایج داوری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم «کار و تلاش» این استان اشاره کرد و گفت: نرجس شریف زادگان، زهرا عرب زاده و سیده حمیده حسینی به ترتیب مقام اول تا سوم رشته قرائت ترتیل را در بخش خانم ها کسب کردند و محمدمهدی انگالیان، هادی انگالیان و رضا آذرپرا حائز مقام اول تا سوم رشته قرائت ترتیل در بخش آقایان شدند.

وی ادامه داد: بهزاد تیموری، سید عبدالوهاب حسینی و داریوش کوچکی نیا مقام اول تا سوم رشته قرائت تحقیق را در بخش آقایان به دست آوردند و مریم ملکی نژاد و راضیه غفاری به ترتیب مقام اول و دوم رشته قرائت تحقیق را در بخش خانم ها را کسب کردند.

رئیس سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم «کار و تلاش» استان بوشهر با اشاره به اینکه ثنا باقری راد حائز رتبه برتر رشته مفاهیم بخش خانم ها در این دوره از مسابقات شد، گفت: زینب حسین آبادی در رشته حفظ کل قرآن و طاهره پولادی در رشته حفظ 20 جزء به مرحله سراسری مسابقات قرآن کریم «کار و تلاش» راه یافتند.

رتبه اول رشته حفظ 20 جزء مسابقات «کار و تلاش» به کارگر روشندل رسید

وی با اعلام اینکه زهره باباعلی و فرخنده محمدحسینی به ترتیب رتبه اول و دوم رشته حفظ 10 جزء مرحله استانی را کسب کردند، افزود: سعید افشار، کارگر روشندل رتبه اول رشته حفظ 20 جزء را بدست آورد و هادی درائی حائز رتبه نخست رشته قرآنی مسابقات «کار و تلاش» شد.

حامد فکوری

captcha