اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف برگزار می‌شود
کد خبر: 3731485
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
با حضور استاندار مازندران؛

اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف در ساری با حضور مهندس اسلامی استاندار مازندران برگزار می‌شود.

اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف برگزار می‌شود
محمود فیاض بخش مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران در ساری پنج شنبه 28 تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مجتمع فرهنگی برق شمال ساری برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، تصریح کرد: آیین اختتتامیه این دوره از مسابقات با سخنرانی مهندس اسلامی، استاندار مازندران، حجت‌الاسلام حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار می شود و از برترین های چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران تجلیل بعمل می‌آید.

فیاض بخش ادامه داد: مسابقات استانی در 25 تیرماه با حضور آیت‌الله طبرسی افتتاح و مسابقات خواهران روزهای 25 و 26 تیرماه برگزار شد و مسابقات برادران روزهای 27 و 28 تیرماه در حال برگزاری است.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های این دوره از مسابقات استقرار خبرگزاری ایکنا در این دوره از مسابقات بود که به تهیه گزارش در اجرای این دوره از مسابقات و همچنین معرفی نخبگان قرآنی استان در رشته‌های مختلفی قرآنی پرداخته است.

فیاض بخش ضمن قدردانی از شورای اسلامی و شهرداری ساری جهت نصب بنر مسابقات در میادین اصلی شهر، اظهار کرد: ضبط کامل مراسم افتتاحیه، اختتامیه جهت پخش از سیمای مرکز استان توسط صدا و سیمای مرکز استان، اجرای دکور و پشت صحنه مسابقات، برپایی نمایشگاه عکس و گزارشات اقدامات قرآنی اوقاف در سال گذشته، ارسال پیامک لحظه به لحظه مسابقات و... از دیگر اقدامات روابط عمومی در این دوره از مسابقات است.

انتهای پیام

captcha