رقابت 407 شرکت کننده در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن خراسان جنوبی
کد خبر: 3731487
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

رقابت 407 شرکت کننده در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن خراسان جنوبی

گروه فعالیت‌های قرآنی- سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن 407 نفر از سراسر استان به رقابت می‌پردازند.

رقابت 407 شرکت کننده در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن خراسان جنوبی

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت الاسلام پرویز بخشی شب گذشته 27 تیرماه در آیین افتتاحیه این مسابقات در بیرجند اظهارکرد: اوقاف به عنوان مجری هر سال مسابقات قرآن را در سه سطح برگزار کرده و امسال نیز مسابقات در 11 شهرستان استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه منتخبان به مرحله استانی راه یافتند، افزود: در قالب این رقابت ها 392 نفر در مرحله شهرستانی برگزیده شدند.

بخشی تصریح کرد: 15 نفر از شرکت کنندگان برگزیدگان سال گذشته هستند که بدون شرکت در مرحله شهرستانی به این دوره از مسابقات راه یافته‌اند.

سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از حضور 12 داور در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: از این تعداد یک نفر داور بین المللی، پنج نفر کشوری و سایر افراد داور استانی هستند.

وی اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق و ترتیل و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود.

بخشی پور ابراز امیدواری کرد: مسابقات امسال به میزبانی مرکز استان با کیفیت بالا و قابل انتظار برگزار شود.

همچنین در پایان این آیین از" سعید پاسبان گل " به عنوان حافظ کل قرآن و نخبه جوان قرآنی، " مهدی اسماعیلی مود " به عنوان هنرمند قرآنی، " محمدرضا اشرفی " به عنوان فعال قرآنی و " سیده اعظم عبداللهی " به عنوان نخبه و حافظ کل قرآن تجلیل به عمل آمد. 

انتهای پیام

captcha