کمبود اعتبارات، پروژه باغ‌موزه دفاع‌مقدس را 8 سال ناتمام گذاشته است
کد خبر: 3731494
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

کمبود اعتبارات، پروژه باغ‌موزه دفاع‌مقدس را 8 سال ناتمام گذاشته است

گروه فرهنگی- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان گفت: پروژه باغ‌موزه دفاع‌مقدس به دلیل کمبود اعتبارات بیش از 8 سال نیمه‌تمام مانده که امیدواریم با حمایت مسئولان فاز نخست آن سال آینده به بهره‌برداری برسد.

کمبود اعتبارات، پروژه باغ‌موزه دفاع‌مقدس را 8 سال ناتمام گذاشته استبه گزارش ایکنا از زنجان، قاسم محمدی در جلسه شورای ایثارگران استان زنجان، اظهار کرد: کار ساخت مرکز فرهنگی باغ‌موزه دفاع‌مقدس استان زنجان از سال ۸۹ با آغاز شده اما کمبود اعتبارات 8 سال این پروژه را ناتمام گذاشته است
 
وی با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی باغ‌موزه دفاع‌مقدس زنجان جزو پروژه‌های ملی است و 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد بیان کرد: تاکنون تلاش‌هایی در ساخت مرکز فرهنگی باغ‌موزه استان زنجان از سوی برخی دستگاه‌ها صورت گرفته ولی کافی نبوده است.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان بر توجه جدی و حمایت معنوی و مادی مسئولان استانی هستیم در راستای تکمیل باغ‌موزه دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: استان زنجان پایتخت شور و شعور حسینی نام گرفته و زیبنده این استان نیست که مرکز فرهنگی باغ‌موزه دفاع‌مقدس استان با تاخیر ۹ ساله مواجه شود.

محمدی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 3.5  میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است یادآور شد: ۳۰۰ میلیون تومان از این اعتبار از محل اعتبارات استانداری زنجان تخصیص داده شده است و پیش‌بینی شده فاز نخست مرکز فرهنگی استان در سال ۹۸ به بهره‌برداری برسد.

وی شهرداری را یکی از دستگاه‌های مهم و حامی در ساخت پروژه‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: امیدواریم پروژه باغ‌موزه دفاع‌مقدس نیز جزو پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری زنجان قرار گیرد.
 
انتهای پیام
 
captcha