دو مورد از دو هزار برنامه؛ سهم هنر در برنامه‌های عفاف و حجاب خراسان رضوی
کد خبر: 3731499
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی:

دو مورد از دو هزار برنامه؛ سهم هنر در برنامه‌های عفاف و حجاب خراسان رضوی

گروه فرهنگی- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با بیان اینکه از دو هزار برنامه اجرا شده به مناسبت قیام گوهرشاد در استان، تنها دو‌ مورد مربوط به هنر‌ بود، افزود: کمبود فعالیت‌های هنری واقعاً احساس می‌شد و برای من به عنوان مسئول باعث حسرت بود که ‌چرا امروز جبهه انقلاب در عرصه هنر دست پری ندارد.

دو مورد از دو هزار برنامه؛ سهم هنر در برنامه‌های عفاف و حجاب خراسان رضوی

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سیدعبدالله ارجاعی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در مراسم شب شعر «عاشقانه‌های گوهرشاد» که عصر روز گذشته، 27 تیرماه در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار شد، با اعلام اینکه در سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب در سال جاری، بیش از دو‌ هزار برنامه در خراسان رضوی با هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، اضافه کرد: این برنامه توسط تشکل‌های مردمی برگزار شده و مردم پابه‌پای نهادهای دولتی تلاش کرده‌اند.
ارجاعی با بیان اینکه از دو هزار برنامه اجرا شده، تنها دو‌ مورد مربوط به هنر‌ بوده است که یکی از آن‌ها برنامه شب شعر «عاشقانه‌های گوهرشاد» است، افزود: کمبود فعالیت‌های هنری واقعاً احساس می‌شد و برای من به عنوان مسئول باعث حسرت بود که ‌چرا امروز جبهه انقلاب در عرصه هنر دست پری ندارد.
وی هنرمندان به ویژه در حوزه‌های ادبیات فارسی را گروه‌های مرجع جامعه دانست و افزود: از وزارت فرهنگ و ‌ارشاد و حوزه هنری می‌خواهم که به فعالیت‌های هنری توجه بیشتری داشته باشند.
ارجاعی با اشاره به نقش هنر در ایجاد انگیزه و احساس، اضافه کرد: ما برای پیروزی در مسیر انقلاب فقط به منطق نیاز نداریم بلکه باید ایجاد شوق و ‌برانگیختن احساس با ابزار هنر نیز اتفاق بیفتد.
انتهای پیام

captcha