چهارمین جشنواره بین المللی هه‌تاو با معرفی برترین‌ها پایان یافت
کد خبر: 3731543
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

چهارمین جشنواره بین المللی هه‌تاو با معرفی برترین‌ها پایان یافت

گروه فرهنگی- چهارمین جشنواره بین‌المللی مولودی خوانی هه تاو، امروز با معرفی نفرات و گروه‌های برگزیده در سنندج به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه‌تاو از سری برنامه های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) امروز، ٢8تیرماه با حضور گروه‌های مولودی‌خوانی از سراسر کشور و اقلیم کردستان عراق در مجتمع فجر سنندج برگزار شد و گرو‌ه‌ها و نفرات برتر آن از سوی هیات داوران معرفی شدند.
در بخش تک‌خوانی مولودی خوانی؛ نفر اول «حسن یوسف‌خانی» از شهر بوکان آذربایجان غربی، نفر دوم عبدالسلام فاتحی و نفر سوم فرید منصوری هر دو از شهر سنندج معرفی شدند.
در این بخش نفرات چهارم تا هشتم هم به ترتیب، مهران خالدی از سنندج، ابراهیم مشک‌دان از بجنورد، امیر ملکی، محمدسهیل میرکی و پیام صفوتی هر سه از سنندج معرفی شدند.
در بخش گروهی مولودی‌خوانی؛ مقام اول به گروه نوای رحمت به سرپرستی مسعود مرادی از سنندج رسید، مقام دوم را گروه حزین به سرپرستی وریا فرجی از سقز از آن خود کرد و گروه نوای قدسیان به سرپرستی سیدسوران حسینی از مریوان هم به عنوان گروه برتر سوم شناخته شدند.
همچنین گروه های برتر حائز رتبه های چهارم تا هشتم هم به ترتیب گروه های اخوان به سرپرستی فواد زارعی از سنندج، گروه انوار به سرپرستی محمدفاروق درپور از تربت جام خراسان رضوی، گروه روژیار به سرپرستی سهیل رحمانی از شهر پاوه کرمانشاه، گروه کمالات به سرپرستی امیر ابراهیمی از آذربایجان غربی و گروه کارین به سرپرستی پرویز مندمی از سنندج بودند.
یادآور می‌شود؛ چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه‌تاو از ۲۶ تا ۲۸ تیر جاری در خانه کُرد و مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رضاصادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۹
0
0
باسلام خیلی ممنون برای برنامه هه تاویک سوال داشتم برای گروهای جنبی هم هدیه دادیدمثلاگروه خلیفه کریم صفوتی امدن برنامه اجراکردن ایاهدیه دادیدممنون میشم اگه زودج بدید
captcha