نگاه حرفه‌ای در دستور کانون‌های آگهی و تبلیغات قرار گیرد
کد خبر: 3731602
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷

نگاه حرفه‌ای در دستور کانون‌های آگهی و تبلیغات قرار گیرد

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: گفتمان‌سازی مجدد با زبان هنر و نگاه حرفه‌ای باید در دستور کانون‌های آگهی و تبلیغات قرار گیرد.

نگاه حرفه‌ای در دستور کانون‌های آگهی و تبلیغات قرار گیرد

به گزارش ایکنا از یزد، مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ظهر امروز در نشست هم اندیشی با کانونهای آگهی و تبلیغات استان به اهمیت کار این حوزه اشاره و اظهار کرد: تغییرنگاه عموم مردم در برخی مسائل مهم جامعه با دید هنری و حرفه ای از سوی کانونهای تبلیغاتی رقم می خورد.
وی افزود: وقتی استان یزد با مشکلی همچون بحران کم آبی مواجه است این کانونهای تبلیغاتی هستند که با دیدی زیباشناسانه تصویری هنرمندانه و خلاق از کم آبی ارائه می دهند تا عموم مردم را با مخاطرات این بخش آشنا کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه زبان هنر و تبلیغات را باید باور کنیم تصریح کرد: گفتمان سازی مجدد با زبان هنر و نگاه حرفه ای باید در دستور کانون های آگهی و تبلیغات قرار بگیرد.
به گفته وی گفتمان سازی و تصویر جدید از اهمیت و ضروریات کانون های آگهی و تبلیعاتی باعث نگاه جدید مردم و حتی مدیران به این حوزه می شود.
وی تاکید کرد: ارائه خدمات با کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن از رموز موفقیت حوزه تبلیغات به شمار می رود.
جوادیان زاده برگزاری دوره های آموزشی، جلسات کاربردی و بروز شدن کانون های آگهی و تبلیغات را از دیگر ضروریات توجه مدیران کانون های تبلیعاتی به این حوزه دانست.
یادآور می شود ١٨٥ کانون آگهی و تبلیغات در استان یزد فعالیت می کنند.

انتهای پیام

captcha