اجرای قرائت‌های ناب در مسابقات استانی اوقاف مازندران
کد خبر: 3731627
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

اجرای قرائت‌های ناب در مسابقات استانی اوقاف مازندران

گروه فعالیت‌های قرآنی- داور بین‌المللی قرآن گفت: در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف مازندران شاهد قرائت‌های ناب بودیم و اهتمام جدی دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات قابل تحسین بود.

اجرای قرائت‌های ناب در مسابقات استانی اوقاف مازندران
سید احمد میریان داور بین‌المللی مسابقات قرآن در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: سطح مسابقات به ویژه در رشته‌های حفظ، ترتیل، دعا خوانی و قرائت تحقیق عالی بود.

وی افزود: در سال جاری کیفیت سطح مسابقات با شرکت متسابقین جدید ارتقا یافته و قضاوت داوران را با دشواری مواجه کرده است.

این داور  بین‌المللی قرآن این دوره از مسابقات با تاکید بر اینکه مسابقات قرآن اوقاف باید هر ساله برگزارشود، تصریح کرد: اینکه گفته می‌شود این مسابقات به صورت دوسالانه برگزار شود موافق نیستم چرا که این اقدام انگیزه متسابقین را کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه در سال جاری شاهد عدم شرکت برخی از متسابقین با سابقه بودیم، افزود: این اقدام را به فال نیک می‌گیریم زیرا سبب می‌شود تا عرصه برای حضور ظرفیت‌های جدید هموار شود.

میریان با بیان اینکه در این دوره از مسابقات شاهد قرائت‌های ناب بودیم، اظهارکرد: اهتمام جدی دست اندرکاران برگزاری مسابقات بسیار خوب و قابل تحسین بود.

وی افزود: یکی از اقدامات خوب سازمان اوقاف در استان‌ها این بود که مدیریت امور قرآنی اوقاف زیر نظر مدیر کل قرار گرفت و از بخش معاونت فرهنگی جدا شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ساری، با بیان اینکه هرساله اغلب برترین‌های مسابقات اوقاف از چند شهر محدود انتخاب می‌شوند، گفت: این نشان می‌دهد که مسئولان قرآنی سایر شهرها اهتمام کمتری در تشویق جوانان به سمت و سوی قرآن دارند.

انتهای پیام

captcha